کد خبر 1345090
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تأکید کرد که اقدامات گذشته، کنونی و آینده رژیم صهیونیستی بیانگر این است که این رژیم در وضعیت تنازع برای بقا قرار دارد.

به گزارش مشرق، «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تأکید کرد که رژیم صهیونیستی «بازوی غرب» در منطقه است و پس از شکستهای پیاپی نظامی در جنوب لبنان در سال ۲۰۰۶ و پس از آن شکست در سوریه و در برابر مقاومت فلسطین، بسیار تحت تأثیر منفی قرار گرفت.

خبرگزاری «سبأ نت» به نقل از العاطفی گزارش داد، محور مقاومت توانست همه طرحهای رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی یا منطقه خاورمیانه شکست دهد و همین مسئله باعث شد که کشورهای غربی به «برخی از رژیمهای مزدور عربی، برای عادی‌سازی با این رژیم اعمال فشار کند».

وی با بیان اینکه غرب در پی خارج کردن رژیم صهیونیستی از انزوای منطقه‌ای است و از طریق توافقهای سازش قصد دارد با محور مقاومت مقابله کند، خاطر نشان کرد، سیستم تخریبی که موساد علیه محور مقاومت رهبری می‌کند نیز شکست خورده است.

وزیر دفاع یمن با اشاره به اینکه محور مقاومت به تحقق اهداف خود نزدیک شده و شکست رژیم صهیونیستی، پیروزی محور مقاومت است، تصریح کرد، به اندازه فشار غربیها و صهیونیستها به ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی، به همان اندازه این ائتلاف به ملت یمن فشار وارد می‌کند.

العاطفی همچنین تأکید کرد، امروز معادله و موازنه قوا تغییر کرده است و «رژیم صهیونیستی دیگر قدرت ندارد... بلکه ترس، نگرانی و وحشت وجود این رژیم را فرا گرفته و هر اقدامی که انجام داده است و انجام می‌دهد و خواهد داد، تنازع برای بقاست».

وی در پایان با تأکید بر نقش و جایگاه مهم محور مقاومت به عنوان یک قدرت کارآمد و اثرگذار در مقابله با طرحهای استعماری غرب، پیش‌بینی کرد که جهان چندقطبی شکل خواهد گرفت که مستقیما بر وضعیت سیاسی، نظامی و اقتصادی جهان تأثیر خواهد گذاشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    0 0
    زیادی اسراییل رو کوچک نشمارید چون بر اذهان نسل جوان خیلی تسلط فکری پیدا کرده و قدرت رسانه ای عجیبی دارد.... همینکه مردم عادی یا نخبگان دانشگاهی غربی فکر می کنند و غربی زندگی میکنند و مبنای پیشرفت شان غربگرایی ست یعنی اسراییل فعلا قدرت زیادی دارد...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس