کد خبر 1345525
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
نصرتی: همه باید برای موفقیت تراکتور متحد شویم/ امیدوارم عزت را به این تیم برگردانیم

مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز تأکید کرد، همه عوامل این تیم برای موفقیت دوباره سرخپوشان متحد شوند.

به گزارش مشرق، محمد نصرتی در نشست خبری قبل بازی با سپاهان اصفهان، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که مجدداً به تیم بزرگ تراکتور بازگشته‌ام. ان‌شاءالله تمامی اعضای باشگاه و هواداران به صورت متحد و منسجم، عزت و سربلندی را به تراکتور باز می‌گردانند. همچنین از مدیران باشگاه به خاطر اعتماد به من در این برهه حساس و از هواداران به دلیل پذیرایی با آغوش باز از من، تشکر می‌کنم. هر آن چیزی را که از دستم برمی‌آید، در راستای موفقیت تیم انجام خواهم داد و امیدوارم مثمرثمر واقع شوم.

وی افزود: من تمامی بازی‌های تراکتور را از طریق تلویزیون و یا از نزدیک تماشا کرده‌ام. شناخت خوبی نسبت به عملکرد فنی این تیم دارم. البته با توجه به اینکه داخل تیم حضور نداشتم، شناختی نسبت به روحیات بازیکنان نداشتم که در این راستا با بزرگترهای تیم همچون آقایان اخباری و کیانی صحبت کرده‌ام. ضروری است در این مقطع حساس با بازیکنان بیشتر صحبت شود، چرا که این بازیکنان باکیفیت هستند و پیش از این عملکردشان را نشان داده‌اند و اکنون در این برهه بازدهی مطلوب ندارند و باید دلایل آن را پرس و جو کرد و پای حرف‌های بازیکنان نشست.

بیشتر بخوانید:

ساغلام مدیرعامل تراکتور را به ترکیه کشاند

مربی تیم فوتبال تراکتور تأکید کرد: امیدوارم با ارائه بازی خوب مقابل سپاهان، عزت را به تراکتور بازگردانیم. من با چند بازیکن تیم سپاهان همبازی بودم و آشنایی کامل نسبت به این تیم دارم. همچنین در کلاس مربیگری با نویدکیا همراه بودم و نسبت به تفکراتش شناخت دارم. البته او از مجموعه سپاهان جدا شده است. (این مصاحبه قبل از بازگشت نویدکیا انجام شده است). من با انرژی آمده‌ام و از آقای فاضلی شنیده‌ام بازیکنان با روحیه خوب تمرین کرده‌اند.

وی راجع به امکانات باشگاه، گفت: تراکتور از نظر ساختار و امکانات خیلی بهتر از گشته شده است و جا دارد از مسئولان این تیم تشکر کنم. اکنون ما استادیوم، هتل، زمین تمرین و پرواز اختصاصی داریم که باید قدردان آقای زنوزی باشیم.

نصرتی تأکید کرد: همه باید برای موفقیت تراکتور متحد شویم. امیدوارم هر چه سریع‌تر آقای ساغلام به تیم اضافه شود. بازی‌های خوب تراکتور با هدایت آقای ساغلام را به یاد دارم؛ البته تراکتور در آن مقطع بدشانس بود.

وی درباره محرومان و مصدومان تراکتور برای بازی با سپاهان، اظهار داشت: چند بازیکن آسیب‌دیدگی جزئی داشتند که گویا مشکل‌شان رفع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس