کد خبر 1346620
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۷
رئیس جمهور آمریکا با «زلنسکی» تلفنی گفتگو کرد

رئیس‌جمهور آمریکا با «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهور اوکراین تماس تلفنی برقرار کرد.

به گزارش مشرق به نقل از گاردین، «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا روز سه شنبه با «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهور اوکراین تماس تلفنی داشت و بر حمایت مستمر آمریکا از اوکراین تأکید کرد.

در این تماس تلفنی، بایدن در مورد حمایت ایالات متحده از اوکراین گفتگو و بر کمک مستمر آمریکا در زمینه امنیتی، حمایت اقتصادی و کمک‌های بشردوستانه به اوکراین تاکید کرد.

بیشتر بخوانید:

ورزش جدا از سیاست است یا جزو آن؟

دو طرف در این گفتگو همچنین درباره چگونگی تلاش آمریکا و متحدان برای پاسخگویی به روسیه از طریق اعمال تحریم‌های اقتصادی بحث کردند.

بیشتر بخوانید:

پوتین دنیا را تغییر داده است 

پیش از این نیز، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین از اتحادیه اروپا خواسته بود تا ثابت کند که در جنگ با روسیه در کنار اوکراین است.

وی از طریق ویدیوکنفرانس در سخنرانی خود در پارلمان اروپا گفت: مطمئناً اتحادیه اروپا با ما بسیار قوی‌تر خواهد شد، بدون این اتحادیه، اوکراین تنها خواهد بود.

زلنسکی خطاب به این اتحادیه، ادامه داد: ثابت کنید که با ما هستید. ثابت کنید که ما را رها نمی‌کنید. ثابت کنید که شما واقعاً اروپایی هستید و آنگاه زندگی بر مرگ و نور بر تاریکی پیروز خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    0 0
    البته نگفتن صدای زلنسکی خیلی اکو داشت انگار ته چاهی در اوکراین قائم شده بود که به دست نیروهای دونتسک که هشت سال زن و کودکشان را میکشت گرفتار و محاکمه نشه ولی آخرش مثل صدام و قذافی گرفتار میشه و بلای همونها سرش خواهد آمد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس