برهانی: انتقادات از صدرنشین عادی نیست، برای استقلال نقشه کشیده‌اند

مهاجم سابق استقلال معتقد است انتقادات از این باشگاه در فصل جاری عادی نیست و گفت که گروه‌هایی از ابتدای فصل به دنبال تضعیف این تیم بودند.

به گزارش مشرق، آرش برهانی با اشاره به شرایط استقلال گفت: تیمی که می‌خواهد برای قهرمانی تلاش کند باید از انسجام و اتحاد کافی برخوردار باشد و بدون شک همه بخش‌های این پازل باید در کنار هم قرار بگیرند تا قهرمانی حاصل شود. استقلال از ابتدای فصل تاکنون شرایط خوبی داشته است. هر تیمی در طول فصل دچار برخی مشکلات و موانع می‌شود اما آن چیزی که مهم است حفظ تمرکز و آرامش برای رسیدن به یک هدف بزرگ است.

وی ادامه داد: هیچ فصلی را به یاد ندارم که استقلال تا این حد تحت فشار بوده و برایش مسائل و مشکلات مختلفی ایجاد کرده باشند. به طور مشخص چندین گروه وابسته به رقبای اصلی در طول فصل تلاش کردند آرامش را از استقلال بگیرند. از ابتدا عملکرد مجیدی و تیم را مورد انتقاد قرار دادند که نتیجه‌ای نداشت و حالا سعی می‌کنند عملکرد باشگاه و مدیریت را زیر سؤال ببرند و از همه مهمتر بین مجیدی و آجورلو فاصله ایجاد کنند. رمز موفقیت استقلال در این فصل همین آرامش است که اگر آن را بگیرند تیم را به حاشیه می‌برند. هواداران باید هوشیار باشند و بدانند برای استقلال نقشه کشیده‌اند.

بیشتر بخوانید:

اصرار عجیب مجیدی قهرمانی را بر باد می‌دهد؟

مهاجم پیشین استقلال اظهار داشت: تیمی که در صدر جدول قرار گرفته و بهترین نتایج تاریخ استقلال در لیگ را رقم زده چرا تا این حد تحت فشار قرار می‌گیرد؟ باشگاهی که دو برابر استقلال در این فصل هزینه کرده با فاصله دو رقمی شانس رسیدن به تیم ما را ندارد و در بحران نتیجه‌گیری است اما استقلالی که همه رکوردهای تاریخ لیگ را تهدید می‌کند باید اینطور مورد انتقاد قرار بگیرد؟ این انتقادات و فشارها طبیعی نیست. متأسفم که بگویم برای متوقف کردن این تیم هر کاری کردند و هنوز هم دست‌بردار نیستند.

برهانی یادآور شد: ماجرای تعویق خدمت مرادمند و یزدانی ضربه بزرگی بود و من باور دارم می‌توانستند به استقلال کمک کنند اما این کار را نکردند. با این وجود هواداران ناامید نشوند و اجازه ندهند این فشار روی تیم باقی بماند. این تیم به روحیه و اعتماد به نفس نیاز دارد. فرهاد مجیدی و شاگردانش نباید فراموش کنند که با اقتدار و شایستگی صدرنشین جدول لیگ هستند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود ناملایمتی‌هایی که صورت گرفت و استقلال دو مدافع خودش را در دو بازی گذشته در اختیار نداشت اما بدون آنها هم دروازه تیم باز نشد. تیم فعلی استقلال توانایی شکست همه حریفانش را دارد و می‌تواند با اقتدار قهرمان شود به این شرط که تحت تاثیر فشار روحی اتفاقات اخیر قرار نگیرد و با اعتماد به نفس و خودباوری با اتحاد و انسجام مسابقات را در هفته های حساس پایانی دنبال کند و در نهایت به انتظار هواداران برای فتح جام قهرمانی پایان دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    1 1
    مگه صدر نشینی استقلال با فدراسیون و کمیته ی داوران و وزارت ورزش و سازمان هدفمندی یارانه های معیشتی عادیه!؟
    • حبیب IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      0 0
      نه ... درست مثل 5 سال رانت خواری و حمایت حکومت از لنگ .
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    1 1
    کیسه کشا ترسیدن .... از هفته گذشته تو حاشیه افتادن ...اول نساجی بعدش گل گهر ...شک نکنید تا قبل از دربی کیسا کشا دوباره افتخار دیدار با صدر نشین رو خواهند داشت مثل 5 سال گذشته ....
  • ع.جلالی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    1 1
    سلام اقای برهانی شما را دقیقا میشناسم به قول همولایتی هایت تو راسواجی خوب فقط تو افهمی
  • محققی IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    1 1
    بابادست بردارید شما چراتاوقتی همه چیز گل وبلبل هست روی ابرها راه میرید الان هم چیزی نشده که لشکر رسانه ای شما وشاه فرهاد شروع کردین به ماست مالی
  • مختار IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    0 1
    البته باید گفت صدرنشینی اجاره ای استقلال با کمک عناصر پشت صحنه(وزیر ورزش،رییس فدراسیون فوتبال و کمیته داوران ) صورت گرفته است قطعا اگر امتیازات معیشتی اهدایی و یک بازی در میان اهداء پنالتی برای استقلال نبود الان استقلال در نمیه دوم جدول لیگ دست و پا می زد این اولا دوم اینکه گفتین برای تیمی که با اقتدار در صدر جدول هست چرا موضوع دو بازیکن سربازش کمک بهش نکردند(یا مطابق خواست شما چرا قانون را برای منافع استقلال تغییر ندادند؟!) باید گفت آقای عزیز چه توقع داری تیمی که چهار روز رفته جای اصلی دیگران در صدر جدول را غصب کرده هر کاری براش بکنند؟! در حالی که در حق تیمی که ۵ سال متوالی قهرمان مقتدر لیگ بوده و در سه سال اخیر دو بار فینالیست آسیا هم بوده و اگر خیانت بعضی ها نبود قهرمان آسیا هم می شد بدترین اجحافها و ظلمها و خیانت ها کرده اند و تا یکماه پیش حتی مدیر عامل هم براش تعیین نکرده بودند! و یک روز در میان اگر برای تیم شما پنالتی می گیرند! برای آنها پنجره شان باز و بسته می کنند! اما وجدان خفته و نداشته بعضی ها این چیزها را نمی بیند! و به حراجیف خود ادامه می دهند!
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    0 1
    سایه به سایتون پرسپولیس داره میاد خیلی ترسیدین شما اون بالا مستاجرین
  • نام دوچرخه پیشه گاوداري برنگ‌ نیسان آبی IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    0 1
    به نظر باید چنتا ازین دست پست ها رو به بازنشستگان کیسه بازم بدن که با همین فرمون از تیم و مدیریت تعریف کنند و تمام اتفاقات عالم رو به تیمای دیگه نسبت بدن .ای جماعت هوچی و جام ندیده ما که نبودیم کلاه سر یزدانی و مرادمند گذاشتیم. به صحبت های یزدانی گوش بدین میگه فرهاد و آجرلو و اون استاد سمیعی چطور باشون بازی کردن .ارتش فحاش هم که ما نگفتیم.خود اسطورتون حاج فکری گفتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس