کد خبر 1346901
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
سرقت ۱۷ میلیارد طلا از خانه پدری

معاون هماهنگ کننده پلیس تهران از دستگیری دختر جوانی خبر داد که اقدام به سرقت ۱۷ میلیارد تومان طلا از خانه پدری خود کرده بود.

به گزارش مشرق، سردار مسعود مصدق گفت: بیست و پنجم دی ماه پرونده‌ای از کلانتری تجریش مبنی بر شناسایی سارق یا سارقان منزلی به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد که شاکی مدعی بود پس از خروج وی و خانواده اش ۱۷ میلیارد تومان طلا از داخل گاو صندوق منزلش سرقت شده است.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد سرقت داخلی بوده است، گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی یکی از اقوام شاکی دستگیر شد که در نهایت متهم اظهار کرد به درخواست دختر شاکی طلاها را سرقت کرده است.

معاون هماهنگ کننده پلیس تهران تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی دختر شاکی که مدعی بود ۶ میلیارد تومان طلا نزد پدرش داشته و پدرش حاضر به عودت طلاها نبود دستگیر و به پایگاه یکم این پلیس منتقل شد.

وی با بیان اینکه هر ۲ متهم در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف و با دستور قضائی روانه زندان شدند، گفت: کلیه اموال به سرقت رفته کشف و در اختیار شاکی قرار گرفت.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    1 1
    فکر کنم منظورش 17 میلیارد ریال باشه چون 17 میلیارد تومن میشه 15 کیلو طلای خالص !!!! زیادی اغراق آمیزه
  • IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    3 0
    عجب !!! یه عده آه ندارن با ناله سودا کنند . یه عده هم این جور . تازه این سرمایه شون بوده توی گاو صندوق ... اونوقت اگه به همین آدمها بگی یه کمکی بکنم برای فلان خونواده گرفتار ... دریغ از کمک ... به خدا ده میلیون میخواستم برای پول رهن یه خونواده بی بضاعت ...رفتم پیش یه میلیاردر ... گفت آه در بساط ندارم ...جواب خدا رو چی می‌خوان بدهند
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    1 1
    پولی که با دزدی بدست اید بهتر از این نمیشود از بین برد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس