کد خبر 1347096
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
واحد‌های صنفی متخلف ۳۰ روز پلمب می‌شوند

معاون بازرسی اتاق اصناف ایران، گفت: در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به واحدهای صنفی متخلف در ۳ مرحله اخطار می‌دهیم و در مرحله آخر برای پلمپ این واحدهای صنفی به مدت ۳۰ روز اقدام خواهد شد.

به گزارش مشرق، بهنام نیک منش در خصوص نحوه نظارت اتاق اصناف ایران بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی برای جلوگیری از توسعه بیماری کرونا، گفت: واحدهای صنفی ملزم شده اند تا ضمن دریافت ۳ دوز واکسن کرونا در سامانه ایران من ثبت‌نام کنند اتاق اصناف ایران نظارت بر انجام این ثبت‌نام‌ها و تزریق ۳ دوز واکسن کرونا را از طریق اتحادیه‌های صنفی و واحد بازرسی اتاق اصناف نظارت انجام می‌دهد.

وی ضمانت اجرایی اقداماتی که بازرسان در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بازدید از واحدهای صنفی متخلف اعمال می‌کنند را به شرح ذیل اعلام کرد:

مرحله اول: اخطار کتبی پلمب، به واحدها (صنفی و …) که بدون داشتن الزامات طرح و اخذ QR کد از سامانه «ایران من» فعالیت دارند.

مرحله دوم: مسدود کردن پوز بانکی به مدت دو هفته برای واحدها (صنفی و …) ناقض الزامات تعیین شده

مرحله سوم: در صورت عدم رعایت الزامات پلمب به مدت ۳۰ روز

معاون بازرسی اتاق اصناف ایران، در خصوص نحوه نظارت و کنترل قیمت اجناس در بازار شب عید نیز گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار در دستور کار اتاق اصناف ایران قرارگرفته است و به تمام بازرسین اتاق اصناف در سراسر کشور ابلاغ‌شده تا نظارت بر بازار بیشتر شود.

نیک منش در پایان تأکید کرد: علاوه بر بازرسان اتاق اصناف ایران گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و جهاد کشاورزی نیز بازار را به صورت  مدواوم  بازرسی و کنترل  می کنند تا ان‌شاءالله در روزهای پایانی سال به جهت رضایت مردم بازار خوبی داشته باشیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس