تاکید گروه‌های فلسطینی بر ایجاد جبهه مقاومت فراگیر ملی

گروه‌های مقاومت فلسطین بر لزوم ایجاد یک جبهه مقاومت فراگیر ملی برای مقابله با اشغالگران و توطئه‌های برخی برای سازش با رژیم صهیونیستی، تاکید کردند.

به گزارش مشرق، شماری از برجسته ترین گروه‌های مقاومت فلسطین با برگزاری نشستی بر لزوم ایجاد یک جبهه مقاومت فراگیر ملی تاکید و اعلام کردند، همه گروه‌ها و نیروهای مخالف توافقنامه‌های اسلو و هر گونه مذاکره با دشمن صهیونیستی، باید به این جبهه بپیوندند.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، جنبش جهاد اسلامی، جبهه خلق برای آزادی فلسطین- فرماندهی کل و پیشگامان جنگ آزادی‌بخش خلق (نیروهای صاعق) از جمله مشارکت کنندگان در این نشست بودند.

این گروه‌ها با صدور بیانیه‌ای از اصرار برخی برای تشکیل شورای مرکزی در سایه عدم وجود توافق ملی و همچنین با توجه به تحریم این شورا از جانب گروه‌ها و نیروهای اصلی فلسطین، انتقاد و تاکید کردند که تشکیل چنین شورایی گامی در راستای تعمیق شکاف‌ها در عرصه فلسطین است.

در این بیانیه آمده است، سازمان آزادی‌بخش فلسطین متعلق به فرد و یا گروه خاصی نیست بلکه دستاورد مقاومت شهداست و باید آن را دستاورد ملت فلسطین بدانیم.

همچنین در بیانیه گروه‌های فلسطینی بر مقابله با رژیم صهیونیستی و اخراج آن از زمین‌های فلسطین و نیز مقاومت برای احقاق حقوق فلسطینیان در چارچوب ایجاد یک جبهه فراگیر ملی که شامل همه گروه‌های مقاومت فلسطین باشد، تاکید شده است.

گروه‌های فلسطینی در این نشست همچنین درباره شماری از رژیم‌های سازشکار عربی که با افتادن در باتلاق عادی سازی با رژیم اشغالگر صهیونیستی خنجری خائنانه به کل اعراب به ویژه ملت فلسطین و آرمان عادلانه آنها زده‌اند، بحث کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین همچنین در بیانیه‌ای بر ادامه جهاد و مقاومت برای حمایت از ملت فلسطین در برابر تجاوزات مستمر اشغالگران تاکید کردند.

«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی نیز از تمام گروه‌های مقاومت از جمله گردان‌های قدس خواست برای دفاع از قدس و مسجدالاقصی که هر روز از سوی باندهای شهرک نشین صهیونیست هتک حرمت می‌شود و نیز برای دفاع از مردم فلسطین در محله الشیخ جراح قدس اشغالی در آماده باش کامل باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس