کد خبر 1347590
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۰

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏اغلب کشورهای اروپایی از اوکراین حمایت کردن و براش تجهیزات نظامی فرستادن تا جنگ به کشور خودشون کشیده نشه اونوقت اینجا عده ای میگن چرا ما برای مبارزه با داعش به سوریه رفتیم و اینهمه شهید دادیم.

چرا ایران برای مبارزه با داعش به سوریه رفت؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    6 0
    مرحبادقیقازدی وسط هدف!! حتی امریکاازانطرف دنیابه ادعا وبهانه مبارزه باتروریست(البته ساختن وکمک به تروریست) امده اینطرف دنیابمباران میکنه توکشورهابدون اجازه ک تروریست بکشه. ازایناگذشته یعنی ایرانی مسلمون اینقدربایدبی غیرت وبی هویت شده باشه ک انتقادکنه چرارفتیدسوریه وعراق هم مردمش وازهمه هزاران برابرمهمترحرمهای مطهرامامان دفاع کنید بیغیرتی ومنافقی پس به چیه؟ بزاریم حرم امامامون ویران کنند اونوقت بیننده باشیم؟ شایدشماغربزده هادست ازاعتقادودین شستیدامانودونه درصدملت دارن اشک میریزن ک چرادوره امامان نبودن ک درراه اوناشهیدبشن وکمک بدن چه برسه الانکه همه امکاناتی هست چندساعته میشه ازحرمهای مطهردفاع کرد و درزمان وجودوحضورمدافعان اتفاق بیافته ونرن دفاع نه مامثل شمابی هویت وکافرنشدیم شمابچسبیدبهمون وهابیون وغربی ها تااوندیابراتون ضامن بشن خخخ
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    3 1
    چون ایران مادر ملتهای خاورمیانه است، و وظیفه مادر این است نگران همه خانواده باشد
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    7 0
    نه غزه نه لبنان... جانم فدای کری جان...
  • SE ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    2 1
    روسبه که کاری به کار ایرلند و اسپانیا نداشت. آنها حودشان تصمیم گرفتند برای حمایت از دموکراسی! در اوکراین با روسیه بجنگند.!
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    2 0
    اولا ما بخاطر منافعمون رفتیم ابقای اسد جز منافعمون بود از هیچکیم نمیترسیم ابرازش کنیم. دوما داعش با شروع بحران سوریه تشکیل نشد.
  • سرباز بی نشان. IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    3 0
    فتبارک الله احسن الخالقین.
  • ما ملت امام حسینیم. IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    5 0
    داداش ،اینا نا راحت شهید شدن عزیزانمان نیستن ونبودن ،بلکه ناراحت بودن چرا امریکا به مقاصدش نرسید . ملت امام حسین اگر ایجاب کند به وقتش تو دهنی محکمی به شرق متجاوز هم خواهد زد ،این نکته را هرگز فراموش نکتید .
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    0 6
    حالا نکه داعش را از بین بردین بلکه بزرگتر هم شده
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    2 9
    دروغ نگویید ایران وقتی در سوریه دخالت کرد که هنوز داعش ایجاد نشده بود ،درواقع حضور ایران برای دفاع از حکومت سوریه درمقابل مردم این کشور بهانه لازم را دست گروههای سلفی ونیز غرب برای تشکیل داعش داد ،درواقع اگر ایران وارد تقابل ملت سوریه در برابر رژیم اسد نمی شد ومی گذاشت خود ملت این کشور سرنوشتشان راتعیین کنند اصلا داعشی هم تشکیل نمی شد .
  • حمید IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    3 2
    داعش کجا روسیه اشغالگر کجا؟؟؟؟؟؟؟ داعش ساخته سوریه بشار اسد بود که در مقابل آزادیخواهان سوریه ای مبارزه کنند.ملت ایران بلد است چطور ازخودش دفاع کند. بهتر است با دزدهای اداره صنعت و معدن و تجارت مبارزه کنید . با افزایش برنج و سیب زمینی و گوشت مردم مبارزه کنید. دشمن مردم داخل است.
    • پیروز IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      0 0
      کسانی که بقول شما دزدی میکنند همان داعش وطنی هستند فرقی نمی کند خودش را اصولگرا بداند یا اصلاح طلب ،وگرنه کسی که مومن به انقلاب باشدو به خدا ایمان داشته باشد، به بیت المال که متعلق به مردم است دست درازی نمی کند، اینکه بیاییم مسائل را با هم مخلوط کنیم ، درست نیست ، کسی که برای دفاع از وطن می رود و جانش را تقدیم می کند به فکر مال اندوزی نیست چون اصولا جبهه خارج از کشور برای این مسائل جایی ندارد ، شاید در زمان جنگ برخی در پشت جبهه و در قراردادهای خارجی خرید مایحتاج چنین کثافت کاری هائی می کردند که همان ها هم به جائی نرسیدند ، اما جبهه سوریه و عراق آنقدر خطرات خاص داشت که کمتر کسی حاضر می شد چنین فدارکاری هایی بکند
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    1 6
    دروغ نگویید ایران وقتی در سوریه دخالت کرد که هنوز داعش ایجاد نشده بود ،درواقع حضور ایران برای دفاع از حکومت سوریه درمقابل مردم این کشور بهانه لازم را دست گروههای سلفی ونیز غرب برای تشکیل داعش داد ،درواقع اگر ایران وارد تقابل ملت سوریه در برابر رژیم اسد نمی شد ومی گذاشت خود ملت این کشور سرنوشتشان راتعیین کنند اصلا داعشی هم تشکیل نمی شد .
  • پیروز IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    3 0
    آمریکایها برای خودشان تا خلیج فارس و آن طرف دنیا مرز و منافع راهبردی تعریف میکنند و حضور دارند ، به راحتی میگویند ما در خلیج فارس منافع داریم و پایگاه می زنند ، آن وقت ما در کشورمان طرف حاضر نیست تا سرمرز مثل کردستان ، سیستان ،خراسان جنوبی یا منطقه خوزستان بیاید خدمت کند ، شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سرمیدهد ، ما چنین نخبه های نفهمی داریم ، اصلا هم به این قضایا توجه نمی کنند که دور ایران را آمریکا و اسرائیل محاصره کرده و حتی پایگاه های شنود و جاسوسی و نفوذ ، احداث کرده اند باز هم ادعا دارند ایران دارد در کشورهای دیگر دخالت میکند ، مگر بجز اینست که دور تادور ایران در افغانستان و پاکستان و آذربایجان و عراق و امارات و عربستان و بحرین و کردستان عراق ، موساد و سیا حضور دارند و مرتبا برعلیه ما دارند توطئه و خباثت میکنند ؟
  • نیما IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    1 1
    حمید ۸۵۰ اینقدر مزخرف نگو همه امروز میدونن داعش القاعده آمریکای ها انگلیسی ها اسراعیلی ها درست کردند و ابوبکر بغدادی یک یهودی صهیونیست بود
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    1 1
    ایران از وقتی ابوبکر البغدادی تو کوچه های سامرا یه قل دوقل بازی می کرد در سوریه حضور داشت اونوقت تو میگی چرا ما برای مبارزه با داعش به سوریه رفتیم؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس