کد خبر 1347615
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
عذرخواهی مشاور وزیر ارتباطات برای اختلال اینترنت

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پی آتش‌سوزی در یکی از مراکز زیرساخت و اختلال در اینترنت تهران و البرز از مردم عذرخواهی کرد.

به گزارش مشرق، صبح امروز و در پی قطع برق در یکی از مراکز زیرساختی شرکت ارتباطات زیرساخت، اختلالی در سیستم برق‌رسانی مرکز ایجاد و منجر به بروز حریق در سامانه‌های برق رسانی شد.

پس از وقوع این اتفاق، با همکاری سازمان آتش نشانی در مرحله اول حریق مهار و رفع اختلال از سامانه‌های برق رسانی نیز آغاز شد.

این اتفاق باعث شد در استان‌های تهران و البرز، عمدتا خدمات و سرویس‌های داخلی و همین‌طور برخی از سرویس‌های بین الملل نیز دچار مشکل شوند.

«مهدی سالم» مشاور فرهنگی وزیر ارتباطات و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات که از صبح امروز، اطلاع‌رسانی درباره این موضوع را آغاز کرده بود، دقایقی قبل در توئیتر خود از رفع کامل مشکلات خبر داد و نوشت: «‏اختلال ارتباطات که از حدود ساعت ۱۰ و به علت نقص فنی در سیستم برق رخ داده بود، با تلاش همکارانم برطرف شد و تقریبا تمامی سرویس ها پایدتر و برقرار هستند».

وی در ادامه بابت قطعی موقت امروز از مردم کشور عذرخواهی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    2 0
    ممنون. تقصیر شما نیست عزیز، به نظرم خرابکاری داره میشه... کم شدن سرعت اینترنت هم به نظرم ممکنه خرابکاری باشه... باید دنبال روش هاشون باشین
    • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      0 0
      آره درست تشخیص دادی تقصیر اصلاح طلبا و غرب گداهاست
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    0 0
    آقاي وزيرمحترم حجم زيادي ازناكارآمديهاازقبل ازجمله ضعف قطعي پرتكرارخطوط ثابت-انحصارات تلفنهاي همراه وعدم انتن دهي وقطعي درحوادث باد وبرق وزلزله و...مانده كه بزودي زمان شماهم خواهدگذشت كه بايدكارهاي اساسي انجام شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس