کد خبر 1347886
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
رقابت بزرگ برای نیمکت داغ منچستریونایتد

رسانه‌های انگلیسی در خصوص سرمربی بعدی منچستریونایتد گمانه‌زنی کردند.

به گزارش مشرق، رانگنیک شب گذشته در نشست خبری بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در خصوص سرمربی احتمالی آینده این تیم صحبت کرد.

رانگنیک گفت: ما یک یا ۲ جلسه در خصوص سرمربی جدید با کارشناسان تیم صحبت کردیم. من خیلی در خصوص جزئیات آن مطلع نیستم و خیلی در خصوص مربی آینده تیم با سران باشگاه حرفی نزده‌ام.

رقابت بزرگ برای نیمکت داغ منچستریونایتد

فابریزیو رومانو و دیگر خبرنگاران از افزایش شانس «اریک تن‌هاگ» برای رسیدن به نیمکت یونایتد صحبت کردند. مایک ورویخ، خبرنگار مشهور هلندی نوشت که شانس حضور تن‌هاگ در منچستریونایتد بسیار افزایش یافته و برخی منابع اطلاع داده‌اند که او به اولدترافورد خواهد رسید.

سایت اتلتیک در گزارش امروز خود نوشت که گزینه اول یونایتد پوچتینو است ولی شاید نتوانند با او قرارداد ببندند زیرا بند فسخ قرارداد تن‌هاگ به مراتب کمتر از سرمربی آرژانتینی پاریس خواهد بود.

رسانه‌های دیگر انگلیسی نیز نوشتند که منچستریونایتد برای شنیدن صحبت‌های تن‌هاگ با این سرمربی تماس برقرار کرد تا شرایط حضور او مشخص شود.

رقابت بزرگ برای نیمکت داغ منچستریونایتد

از طرف دیگر بازی این هفته پاریس و رئال مادرید روی آینده پوچتینو بسیار تاثیرگذار خواهد بود و باید دید پاری سن ژرمن چه نمایشی از خود به ثبت خواهد رساند.

یونایتد اکنون در رده چهارم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد ولی به شدت از سوی آرسنال این رتبه تهدید می‌شود. شیاطین سرخ فرداشب در دربی شهر منچستر به مصاف سیتی خواهند رفت تا مهمترین بازی هفته برگزار شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس