کد خبر 1347996
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
مهر تایید انتقال امباپه به رئال در اردوی دشمن

مسئول بلندپایه بارسلونا از انتقال قطعی ستاره پاریس به رئال خبر داد.

به گزارش مشرق، سایت «گل» از منابع آگاهش خبر داد مسئولی بلندپایه در باشگاه بارسلونا انتقال کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به رئال مادرید را قطعی دانست.

پاریسی ها اخیرا آخرین پیشنهاد رسمی و وسوسه برانگیز خود را برای تمدید قرارداد امباپه ارائه کردند. طبق این پیشنهاد در صورت تمدید امباپه با پاریس دستمزد سالیانه ۴۰ میلیون یورو دریافت می کند.

مهمتر از آن پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی برای امباپه در صورت ماندن در پاریس است اما مسئولی بلندپایه از بارسلونا که نخواست نامش فاش شود تاکید کرد انتقال امباپه به رئال قطعی شده و این بازیکن تابستان راهی مادرید می شود.

مهر تایید انتقال امباپه به رئال در اردوی دشمن

این مسئول بلندپایه رقیب سنتی رئال، گفت: خیلی سخت است پرس از امضای قرارداد با امباپه چشم پوشی کند. این بازیکن قطعا تابستان راهی مادرید می شود.

رئال مادرید تابستان گذشته تلاش زیادی کرد تا امباپه را جذب کرد و به نوعی این انتقال برای پرس حیثیتی شد. رئیس رئال حتی حاضر شد ۲۰۰ میلیون یورو بابت امباپه پرداخت کند.

اما در نهایت ناصر الخلیفی مالک قطری باشگاه پاری سن ژرمن پیشنهاد رئال را نپذیرفت به همین رئال متعهد شده به هر نحوی تابستان پیش رو به خاطر اعاده حیثیتش او را جذب کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس