کد خبر 1348157
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
ساغلام: هواداران نگران نباشند/ تراکتور را از این جایگاه خطرناک بالا می‌کشیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: هواداران نگران نباشند، ما در زمان کم، تراکتور را از این جایگاه خطرناک بالا می‌کشیم.

به گزارش مشرق، ارطغرول ساغلام، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از بازی مقابل پدیده در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازگشت به تراکتور پس از چهار سال، بسیار جای خرسندی دارد. بازی های زیبایی که تیم در دوره قبلی انجام داده بود باعث شد در قلب هواداران جای داشته باشیم، به همین دلیل با خوشحالی هدایت تراکتور را پذیرفته‌ام.

*متاسفانه بازهم همچون دوره قبلی، شرایط تیم از نظر جایگاه در جدول چندان خوب نیست؛ اما بازیکنان در بازی قبلی مقابل سپاهان نشان دادند که جایگاه فعلی تراکتور در جدول را قبول ندارند؛ چرا که نمایش بسیار خوبی مقابل این تیم داشتند.

* بازی بسیار سختی مقابل پدیده داریم، حریف برای اینکه همچنان امیدوار بماند، به سه امتیاز بازی با تراکتور نیاز دارد. ما نیز با شکست پدیده می‌توانیم فاصله‌مان با تیم‌های پایین‌تر را کمی افزایش داده و با خیال راحت مسابقات را ادامه دهیم.

*در تمرینات اخیر سعی کرده‌ایم برنامه‌های تاکتیکی مدنظر را در تیم پیاده کنیم؛ البته که فرصت محدودی برای این کار داشتیم.

*بازیکنان باید مسئولیت‌پذیر، سخت‌کوش و فداکار باشند تا در مدت زمان کم، به تیم متفاوت‌ و دلخواه هواداران تبدیل شویم. می‌خواهیم فوتبال مورد علاقه هوادارانمان را انجام دهیم.

*دنبال ارایه بازی با کیفیت بالا و کسب سه امتیاز بازی مقابل پدیده هستیم. انشالله برای موفقیت در بازی بعدی مقابل فولاد خوزستان نیز برنامه‌هایی خواهیم داشت.

 *تراکتور تغییراتی نسبت به گذشته داشته است؛ به طوری که زیرساخت‌های مدرنی برای باشگاه ایجاد شده که چنین امکاناتی برای آینده یک باشگاه بسیار حائز اهمیت است. همچنین فوتبال ایران نیز در قیاس با گذشته بسیار فرق کرده و دیدگاه حرفه‌ای حاکم شده و بازی بیشتر در داخل زمین در جریان است.  

* ما هم لیگ ایران را آنالیز می‌کنیم و همچون گذشته، تیم خوبی می‌سازیم تا کادرفنی، بازیکنان و هواداران از بازی‌های تراکتور لذت ببرند.

*شاهین ثاقبی، محمد مسلمی‌پور، رضا دهقانی و عبدالله حسینی مصدوم هستند و سایر بازیکنان مشکلی ندارند.

* هواداران نگران نباشند، ما در زمان کم، تراکتور را از این جایگاه خطرناک بالا می‌کشیم و تیمی می‌سازیم که هواداران از بازی‌هایش لذت ببرند به همین دلیل شبانه روزی کار می‌کنیم و روزهای خوبی در انتظارمان است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس