کد خبر 1348211
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مقاومت اسلامی نجبا نوشت: کاریکاتوری در فضای مجازی در حال انتشار است که یک زن یمنی را در حال نصب پرچم اوکراین بر آواره‌های یمنی نشان می‌دهد تا شاید با این ترفند دنیا نیم نگاهی نیز به یمن بیندازد.

شاید دنیا ببیند!+کاریکاتور

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    27 0
    این یمنی ها چه ساده ن. تفاله های آمریکا تو ایران شهادت 56 پاکستانی رو دیروز ندیدن چه برسه این پرچم رو. غربزده های ماتریالیست عیاش و الدنگ به اون چیزی واکنش هیجانی نشون میدن و براش زوزه میکشن که ماشین تبلیغاتی غرب بگه. والا فلا.
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    2 0
    به نظر من کشورهای غربی از جمله امریکا مثل قطاری هستند که تشکیل شده از کوپه های با درجه مختلف . که این کوپه ها انواع وسایل برای خوش گذرانی مردم برپاست و کسی فرصت و علاقه ای ندارد که از پنجره کوپه ها به بیرون نگاه کند و ببیند که در بیرون از قطار چه اتفاقاتی در جریان است و وقتی این اتفاق میافتد مثل جنگ اکراین که کسی که قطار را هدایت میکند به کسانی که داخل کوپه ها در حال خوشگذرانی هستند پالس بفرستد که این کار با انبوه رسانه هایی که در اختیار دارند به راحتی امکان پذیر است در ضمن کلا امریکا و سیاست مداران امریکا علاقه دارند که مردم امریکا احمق باشند و به جای اینکه تحصیل در دانشگاهها برای همه عموم مردم امکانپذیر باشد با قیمت های زیاد عملا دانشگاه ها برای عموم مردم غیر قابل دسترس کرده و ضمن اینکه این دانشگاهها باعث درامد زایی برای امریکا میشود بیشتر قشر تحصیل کرده در امریکا از خانواده های مرفع از تمام دنیا تشکیل شده است و این باعث مهاجرت انیوه مردم پول دار سراسر دنیا برای تحصیل به امریکا میشودمضاف بر این باعث میشود امریکا بهترین مغز ها را جذب و درامد هم برای امریکا داشته باشد. اگر دقت کنید سیستم دانشگاهها در انگلیس هم همین طور هستند.
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    1 1
    طنزنگاره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • NL ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    6 0
    (فارغ از متن این خبر) لطفا برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم.-___اللهم العجل لولیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس