کد خبر 1348596
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
المیادین: مسکو میانجی‌گری تل‌آویو را رد کرد

مدیر دفتر شبکه المیادین در مسکو با اشاره به نارضایتی روسیه از موضع رژیم صهیونیستی در بحران اوکراین، از عدم پذیرش میانجی‌گری آن‌ها در این بحران خبر داد.

به گزارش مشرق، مدیر دفتر شبکه المیادین در مسکو ضمن اشاره به نارضایتی روسیه از موضع تل‌آویو در بحران با اوکراین، اظهار داشت که کرملین به رژیم صهیونیستی اعلام کرده نیازی به میانجی‌گری آن‌ها نیست.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی «المیادین» مدیر دفتر این شبکه در روسیه امروز (یک‌شنبه) اظهار داشت: نقشه‌ها و طرح‌های تل‌آویو نشان می‌دهد که مسکو پیشرفت چشمگیری در تحولات میدانی نداشته است.

خبرنگار المیادین در ادامه افزود: ادعای صهیونیست‌ها درخصوص این که همچنان با روسیه روابط ویژه‌ای دارند، نمی‌تواند درست باشد؛ و نارضایتی مسکو به این دلیل است که ایم رژیم رویدادها را به مسائل قومی و دینی ربط می‌دهد.

به گفته خبرنگار المیادین، کرملین به تل‌آویو گفته است: تنها وساطتی که می‌تواند منجر به پایان عملیات نظامی در اوکراین شود این است که فشار بیشتری روی کی‌یف برای پذیرش شروط روسیه اعمال شود.

وی اظهار داشت: مسکو به «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده که احتیاجی به میانجی‌گری تل آویو نیست؛ چرا که مذاکرات طرف روسی و اوکراینی در بلاروس در حال پی‌گیری است.

خبرنگار المیادین در حالی دیدار بنت با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه را بسیار کوتاه توصیف کرد که روز گذشته منابع خبری رژیم صهیونیستی ادعا کرده بودند دیدار وی با پوتین  شامل بحث و گفت‌وگوهای متعددی از جمله تحولات بحران اوکراین و مذاکرات هسته‌ای در وین شده است.

حالا منابع خبری تل آویو در شرایطی از عدم پذیرش وساطت رژیم صهیونیستی در بحران اوکراین از سوی روسیه خبر می‌دهند که اخیراً «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین از تل‌آویو خواسته تا نقش میانی‌گرانه‌ای در این بحران ایفا کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس