آمریکا در تدارک تحریم واردات نفت از روسیه است

مجلس نمایندگان آمریکا مصوبه ای را در دست بررسی دارد که علاوه بر ممنوعیت واردات نفت روسیه، تجارت معمول با این کشور را هم تحت الشعاع قرار می دهد.

به گزارش مشرق به نقل از هیل، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید که این نهاد قانون گذاری قصد پیگیری مصوبه‌ای را دارد که به موجب آن، واردات نفت از روسیه ممنوع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

افزایش قیمت بنزین در آمریکا به بالاترین رقم از ۲۰۰۸

به ادعای پلوسی، لایحه در دست بررسی، علاوه بر ممنوعیت واردات نفت و انرژی از روسیه، به لغو تجارت معمول با روسیه و بلاروس منجر شده و به منزله نخستین قدم برای کوتاه کردن دست مسکو از سازمان تجارت جهانی تلقی می‌شود. علاوه بر این، آمریکا در تدارک افزایش تعرفه‌های گمرکی کالاهای روسی است.

بیشتر بخوانید:

مذاکرات اتمی ایران تحت تاثیر تقاضای روسیه برای معافیت از تحریم‌ها

وی همچنین گفت که طی هفته جاری میلادی، مجلس نمایندگان آمریکا بسته پیشنهادی کاخ سفید را مبنی بر ارائه کمک ۱۰ میلیارد دلاری به اوکراین، تصویب خواهد کرد.

همزمان، گزارش‌ها حاکی از آن است که آمریکا به امید مهار افزایش بهای نفت در بازارهای جهانی، به فکر کاهش تحریم‌های نفتی ونزوئلا است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    0 0
    روسیه باید این موشک های خود اروپایی ها را به یمن و فلسطین و افریقا مثل مالی و چاد بفرستد 4 جت اسرائیلی و سعودی و یا فرانسوی که باهاشون سرنگون شدند ان موقع دیگر این موشکها را به اوکراین ارسال نمی کنند
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    0 0
    روسیه باید رودخانه تریور را دور زده و شهر ژیتومیر در غرب کیف و بوریس پیل در شرق کیف را تصرف و اینچنین کیف را محاصره نمایند تا راه برای محاصره کامل و سقوط شهر کیف فراهم شود
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    0 0
    روسیه نمی خواهد کیف راتصرف کند بلکه می خواهد دولت زلنسکی را بترساند تا شروط را رعایت کنند این حرکت روسیه یک اشتباه تاریخی است چون تلفات روسیه را در روزهای آینده افزایش خواهد داد چون افزایش هواپیماهای سرنگون شده همه نشان دهنده حضور سریع نیروهای داعش و جنگجویان اموزش دیده خارجی با دوش پرتاب ها در خاک اوکراین برای افزایش هزینه پیروزی روسیه است و روسیه نباید این اشتباه را مرتکب شود و سریع باید کیف را تصرف نماید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس