کد خبر 1348989
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
مشخصات جدید گوشی ریلمی GT Neo3

مشخصات گوشی Realme GT Neo۳ در وبسایت بنچمارک Geekbench منتشر شده است.

به گزارش مشرق، به تازگی مشخصات یک گوشی از محصولات برند ریلمی در بنچمارک Geekbench دیده شده است که احتمالا Realme GT Neo۳ باشد. این گوشی آینده مجهز به ۱۲ گیگابایت رم خواهد بود.

گوشی Realme GT Neo۳ قرار است در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود، ولی اکنون مشخصات کلیدی این دستگاه در بنچمارک Geekbench ظاهر شده است. گفته می‌شود که GT Neo۳ دارای دو نسخه RMX۳۵۶۰ و RMX۳۵۶۲ است. مشخصات نسخه دوم در وبسایت بنچمارک Geekbench آمده است.


گوشی RMX۳۵۶۲ روی سیستم عامل اندروید ۱۲ و احتمالاً رابط کاربری Realme UI ۳.۰ اجرا می‌شود. این گوشی دارای ۱۲ گیگابایت رم است و از یک CPU هشت هسته‌ای شامل چهار هسته با سرعت حداکثر ۲ گیگاهرتز و چهار هسته با سرعت حداکثر ۲.۸۵ گیگاهرتز قدرت می‌گیرد. این پردازنده در حقیقت همان تراشه Dimensity ۸۱۰۰ است که اوایل این هفته معرفی شد.


برند ریلمی قبلاً تأیید کرده است که GT Neo۳ از تراشه Dimensity ۸۱۰۰ استفاده می‌کند و باتری آن مجهز به شارژ ۱۵۰ واتی خواهد بود.

مشخصات گوشی ریلمی GT Neo۳ +عکس


این برند هیچ اطلاعات دیگری در مورد GT Neo۳ فاش نکرده است، اما به لطف مشخصات منتشر شده در وبسایت TENAA، می‌دانیم که این گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی FullHD AMOLED با حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سه گانه در پنل پشتی عرضه می‌شود. این سیستم دوربین متشکل از دوربین‌های ۵۰ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی است.


گوشی GT Neo۳ در دو گزینه رم ۸ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایتی و سه گزینه حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی در وبسایت TENAA فهرست شده است. دو نسخه RMX۳۵۶۰ و RMX۳۵۶۲ ظرفیت باتری و سرعت شارژ متفاوتی نیز خواهند داشت. گفته می‌شود اولی دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ ۱۵۰ واتی است و دومی با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ ۸۰ واتی عرضه می‌شود.


همچنین شایعه شده است که RMX۳۵۶۰ دارای تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ است. با این حال، این اطلاعات هنوز تایید نشده است، زیرا این نسخه برخلاف نسخه دیگر در وبسایت Geekbench یا AnTuTu دیده نشده است.

منبع:جی اس ام آرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس