فیسبوک صفحه العالم را در نوزدهمین سالگرد تأسیس آن بست!

با وجود نامه‌نگاری مستمر با شرکت فیسبوک برای برداشتن محدودیت از صفحه العالم در این سایت، فیسبوک بدون اطلاع قبلی، روز گذشته صفحه العالم را به طور کامل بست.

به گزارش مشرق، این اقدام فیسبوک همزمان با نوزدهمین سالگرد تأسیس العالم ـ در ششم مارس ۲۰۰۳ ـ صورت گرفته است.

این صفحه در سال ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد و حدود ۶ میلیون نفر در سراسر جهان بازدیدکننده دارد. فیسبوک به‌رغم تقاضاهای مکرر العالم، به بهانه اینکه این صفحه شروط انتشار را درباره محور مقاومت ـ از حزب‌الله و عکس پرچم و رهبران آن گرفته تا مقاومت فلسطین و جنبش انصارالله در یمن ـ رعایت نکرده است، حاضر به ثبت کانال العالم نشد.

فیسبوک محدودیت‌های شدیدی را علیه انتشار خبرهای العالم در صفحه خود اعمال کرده است. همچنین در ژانویه ۲۰۲۰، پس از ترور شهید سردار قاسم سلیمانی توسط آمریکا، صفحه العالم را به مدت چند هفته بست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    0 0
    آزادی بیانه دیگه همینی که هست! ایشالله با اجرای طرح صیانت سایتای فارسی زبانی که ضد ملت ما زدن رو میبندیم و پاسخ تروریسم رسانه ای آمریکا رو (هرچند کوچک) بدیم
  • IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    0 0
    دستور صریح قرآن کریم است که «من اعتدی علیکم فاعتدوا علیه بمثل ما اعتدی علیکم» مثل همان تجاوز دشمن به او پاسخ بده دستور واجب است مسئولین مکلفند قدرت فناوری و نرم و رسانه ای فراهم کنند تا عین همین ضربه را ما به دشمن بزنیم و الا لعنت خدا بر آنان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس