کد خبر 1350476
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
تغییر جنسیت ظاهری برای سرقت با کمک مادر

زن جوانی که با تغییر ظاهر به چهره مردانه و با همراهی مادرش اقدام به سرقت کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش مشرق، با مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ، مدتی قبل چندین فقره سرقت از مغازه‌های موبایل‌فروشی کلانتری نازی‌آباد اعلام شد که در پی آن مأموران در محل حاضر شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

در جریان این اقدامات مشخص شد، سرقت‌ها که عمدتاً مربوط به تلفن‌های همراه گران‌قیمت بوده از سوی مردی جوان که زنی میانسال نیز همراهش بوده، انجام شده که به گفته شکات، این زن مادر مرد جوان بوده است.

رسیدگی به این پرونده ادامه داشت و در جریان آن مأموران اقدام به پالایش اطلاعات و تطبیق چهره متهمان و مجرمان سابقه‌دار کردند؛ اما چهره‌ای با ویژگی‌های مرد سارق به دست نیامد. سرانجام مأموران در جریان گشت‌زنی‌های خود در محدوده نازی‌آباد مرد جوان را در حالی که به یک واحد صنفی موبایل‌فروشی مراجعه کرده بود، مورد شناسایی قرار دادند و دستگیر کردند.

با انتقال متهم به کلانتری مشخص شد که متهم دستگیر شده، دختری جوان است و با پوشیدن لباس پسرانه و اصلاح موی سر و تغییر جنسیت ظاهری، اقدام به سرقت کرده و با همین شیوه نیز مأموران را فریب داده بود. در ادامه زن میانسال برای آزادی فرزندش به کلانتری مراجعه کرد که وی نیز به عنوان همدست زن مردنما مورد شناسایی قرار گرفت و بازداشت شد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تأیید این خبر اعلام کرد که برای دو متهم پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    0 0
    صداش را چه جوری تغییر می داده ؟!
  • نیما IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    0 0
    ۲۱۴۵ اینهم حرفی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس