کد خبر 1351029
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
رونالدو به ترکیب اصلی بازخواهد گشت +عکس

امروز در چارچوب رقابت‌های فوتبال انگلیس، منچستریونایتد میزبان تاتنهام است.

به گزارش مشرق، امشب از ساعت ۲۱ در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در اولدترافورد میزبان تاتنهام خواهد بود. دیداری بسیار مهم و حیاتی که اگر منچستریونایتد موفق به پیروزی نشود، می‌توان ادعا کرد که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

اکنون در جدول لیگ برتر انگلیس آرسنال با ۲۵ بازی و ۴۸ امتیاز در رده چهارم قرار دارد. منچستریونایتد با ۲۸ بازی و ۴۷ امتیاز پنجم است و تیم‌های وستهام  با ۲۸ بازی و ۴۵ امتیاز و تاتنهام با ۲۶ بازی و ۴۵ امتیاز در رده‌های ششم و هفتم قرار دارند.

رونالدو به ترکیب اصلی بازخواهد گشت +عکس

دیدار رفت این ۲ تیم نیز، شرایطی تقریبا مشابه الان داشت. منچستریونایتد در بحران بود و تاتنهام نیز روزهای سختی را با «نونو اسپریتو سانتو» می‌گذارند. اکنون یونایتد در همان حالات سپری می‌کند ولی تاتنهام با کونته کاملا تغییر کرده و امیدوار است پس از شکست منچسترسیتی و اورتون، منچستریونایتد را نیز با هنرنمایی زوج «سون-کین» شکست دهد.

رونالدو در بازی قبلی منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی حضور نداشت. اتفاقی که حواشی زیادی نیز به همراه داشت. برخی عنوان کردند که رونالدو وقتی متوجه شده در ترکیب رانگنیک حضور ندارد، تصمیم گرفته که روی نیمکت هم ننشیند و تیم را رها کند. حالا او برای این بازی در دسترس است و هواداران امیدوارند با حضور کریستیانو ، یونایتد به برد ارزشمند دست پیدا کند.

رونالدو به ترکیب اصلی بازخواهد گشت +عکس

ساموئل لوکهارست، خبرنگار سایت منچسترایونینگ‌نیوز در گزارش خود مدعی شد که رونالدو به ترکیب اصلی بازخواهد گشت و رشفورد نیمکت نشین خواهد بود.

او مدعی شد که یونایتد با همان سیستم ۱-۳-۲-۴ وارد بازی خواهد شد و رانگنیک از پوگبا در وینگ‌چپ استفاده خواهد کرد. سانچو در وینگ‌ِ راست و برونو پشت سر رونالدو بازی خواهد کرد. ماتیچ و فرد نیز کمربند میانی را محکم خواهند کرد.

در خط دفاع نیز ، انتظار می‌رود رانگنیک از زوج «واران-مگوایر» استفاده کند و از در کناره‌ها وان‌بیساکا نیمکت نشین شود و دیگو دالو به ترکیب برسد.

رونالدو به ترکیب اصلی بازخواهد گشت +عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس