امیر دریادار ایرانی

امیر دریادار ایرانی در جمع معاونان، فرماندهان مناطق و پایگاه‌ها در ستاد نیروی دریایی ارتش گفت: ارتقای توان رزم در اولویت ما است و مطمئنیم که تحرک ما بازدارندگی ایجاد کرده‌است.

به گزارش مشرق، امیر دریادار ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع معاونان، فرماندهان مناطق و پایگاه‌ها در ستاد این نیرو با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال دشمنی و ضربه زدن است، پس ما نباید دچار غفلت شویم، گفت: ارتقای توان رزم در اولویت ما است و مطمئنیم که تحرک ما بازدارندگی ایجاد کرده‌است.

وی با تاکید بر اینکه برای مقابله با دشمن باید آمادگی صد در صدی داشت، افزود: ضمن توجه جدی در حوزه ارتقای توان رزم و تجهیزات، باید بدانیم که به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) بخش مهمی از کار، روحیه، ایمان و قدرت معنوی در دل‌هاست و موجب تقویت نیروهای مسلح ما است.

امیر دریادار ایرانی ادامه داد: فرماندهان و مدیران تا آخرین رده، باید الگوی دیگران باشند و توجه داشته باشند که مهارت دینی و مهارت امنیتی در کنار آموزش‌های عمومی و تخصصی از اصول مهم کاری در نیروی دریایی ارتش است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر لزوم توجه جدی به نیروی انسانی در همه حوزه‌های ماموریتی و تقویت امور معنوی و فرهنگی‌ و خانواده‌های کارکنان، توجه ورسیدگی و توجه به امور کارکنان وظیفه و جلسات توجیهی با فرماندهان یگان‌های سربازی را از مسائل مهم و ضروری عنوان کرد.
وی در پایان تصریح کرد: : فرامین فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی، همواره راهگشای اقداما بوده و اولویت برنامه‌های ما است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس