کی یف در حال جذب تروریست های داعش از سوریه است

معاون وزیر امور خارجه روسیه ادعا کرد: کی یف با کمک غرب، شبه نظامیانی را از داعش و دیگر سازمان‌های تروریستی در خاورمیانه جذب می‌کند تا از روس‌ها انتقام بگیرد.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، اولگ سیرومولوتوف معاون وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد: کی یف با کمک غرب، شبه نظامیانی را از داعش و دیگر سازمان‌های تروریستی در خاورمیانه جذب می‌کند تا از روس‌ها انتقام بگیرد.

بیشتر بخوانید:

آمریکایی‌ها دیروز نفت و امروز گندم سوریه را به سرقت بردند

وی افزود: درگیری‌هایی بین نیروهای مسلح روسیه و اعضای جبهه تروریستی النصره و دیگرانی که مورد تحقیر قرار گرفته‌اند و مشتاق هستند با کشتن روس‌ها انتقام شکست خود را بگیرند، روی داده است.

وی ادامه داد: رژیم کی یف قول می‌دهد که ۱۰ برابر بیشتر به مزدوران خاورمیانه برای اقدامات آنها علیه روسیه بپردازد. بنابراین، سلاح‌های کشتار بی رحمانه به اوکراین وارد می‌شود.

معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: حضور مزدوران غربی در گردان‌های ملی گرای اوکراین نیز مشخص است، زیرا بسیاری از آنها مدت‌ها قبل از شروع عملیات ویژه روسیه در اوکراین حاضر شدند و توانستند نقش خونین خود را در بسیاری از جنایات علیه ساکنان دونباس ایفا کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 3
    بازیگری که بجای اسکار؛ جایزه صلح نوبل می گیرد ؛ جنگ زرگری تمام عیار یهودی ــــ سرانجام با توطئه چینی ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و نقش بازی موفق مهره یهودی در یک جنگ زرگری تمام عیار ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و بحران های سیاسی و رسانه ای به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بارچشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ ایتالیا ؛ لهستان و.....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم»
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 0
    داعش در سوریه، داعش در اوکراین، داعش در آذربایجان، داعش در همه جا. انشاالله گربه است
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 0
    چه جمله نخ نما و تکراری...بیشتر روسیه داره داعشی میبره اوکراین
  • علي IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 0
    سلام. اگر اين كار رابكند اوكراين از دست اين تروريستها بدبخت خواهد شد به هيچ كدام از زنان اوكراين رحم نخواهند كرد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس