کد خبر 1352469
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

رژیم اسرائیل، چند روز برزخی را سپری کرد و دیشب را در وضعیت جهنمی گذراند.

 بامداد یکشنبه بود که مقامات صهیونیستی خبر آوار شدن 15 موشک بر سر دو پایگاه عملیاتی خود در اربیل را دریافت کردند. موشک های نقطه زن، به پایگاهی سرّی اصابت کرده بود، جایی که هرگز گمان نمی بردند شناسایی و در هم کوبیده شود.

با وجود انکار و اصرار بر پنهانکاری، رسانه های آمریکایی و صهیونیستی تایید می کنند که پایگاه منهدم شده، متعلق به اسرائیل بوده است. در این میان، تحلیل جروزالم پست خواندنی است: "از زمانی که  ⁩سپاه پاسداران ایران۱۲ موشک علیه تأسیسات آمریکا در اربیل ‌ عراق⁩ شلیک کرد، پاسخ آمریکا به شکل ملموس، سکوتی کر کننده بوده است".

ضربه دوم، انهدام تیمی تروریستی بود که طبق برنامه ریزی قبلی باید در تاسیسات فردو عملیات خرابکاری انجام می داد. و بلافاصله، ضربه سوم،  نه در جوار مرز ایران، بلکه در اعماق رژیم صهیونیستی که موجب شد صهیونیست ها دیشب تا امروز را در کابوس سپری کنند.

از اوایل دیشب، اختلال گسترده اینترنت و ارتباطات ماهواره‌ای در سرزمین‌های اشغالی پدید آمده است. بسیاری از وبسایت های دولتی ، آماج حمله گسترده سایبری قرار گرفته و از کار افتاده اند . سازمان امنیت سایبری که مسئولیت محافظت از فضای ایتنرنت و سایبر را بر عهده دارد، از نخستین اهدافحمله غافلگیرانه بود.

 این بزرگترین حمله سایبری به زیرساخت‌های سایبری اسرائیل است. چنان که خبرنگار فاکس‌نیوز و روزنامه هاآرتص به نقل از مقامات دفاعی گزارش دادند "این بزرگترین حمله سایبری است که تا کنون علیه اسرائیل اتفاق افتاده است".

حجم حمله و خسارت های آن به حدی گسترده بود که مقامات امنیتی و نظامی، "وضعیت اضطراری" اعلام کرده، به حالت آماده باش درآمدند و پرواز هر نوع هواپیما بر فراز آسمان ممنوع اعلام شد. گفته می شود بخش مهمی از  ارتباطات ماهواره ای اسرائیل دچار اختلال شده است.

منابع مقاومت در مرزهای فلسطین اشغالی می گویند ترس و اضطراب در مکالمات نظامیان اسرائیل در پشت بی سیم ها کاملا مشهود است. صهیونیست ها در تاریخ خوانده بودند که یهود بنی نظیر پس از خیانت به پیامبر اسلام (ص)، چگونه مرگ و نابودی را جلو چشم دیدند. اما حالا نوبت خود شان بود:

"ظَنُّوا أَنَّهُمْ مَانِعَتُهُمْ حُصُونُهُمْ مِنَ اللَّهِ فَأَتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ حَیْثُ لَمْ یَحْتَسِبُوا وَقَذَفَ فِی قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ یُخْرِبُونَ بُیُوتَهُمْ بِأَیْدِیهِمْ وَأَیْدِی الْمُؤْمِنِینَ فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الْأَبْصَارِ... گمان می کردند دژهایشان ، مانع آنها در برابر خدا خواهد بود، پس خداوند از جایی که گمان نمی کردند، بر آنان درآمد و وحشت را در دل های شان افکند [به طوری که] به دست ‏خود و دست مؤمنان، خانه ‏های خود را خراب می کردند؛ پس ای صاحبان بینایی، عبرت گیرید". (سوره حشر)

آنچه در این چند روز اتفاق افتاد، هنوز آغاز مجازات است. صهیونیست ها باید تاوان سنگینی برای جنایت ها شان بپردازند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    48 36
    درود و سلام خدا بر رزمندگان اسلام در تمام جبهه ها مرگ و نفرین بر رژیم خونخوار صهیونیستی پروردگارا سال جدید را سال نابودی این غده سرطانی و سال نابودی شیطان بزرگ و سال ظهور حضرت مهدی علیه السلام مقرر بفرما آمین
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      17 1
      این تعداد منفی فقط کار وی.پی.انه.
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 12
    آقا فعلا خبری نیست شما هم کوتاه بیا.
    • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      5 1
      سوختی؟
  • IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    2 0
    ای عزیزان شمارو بخون شهدا دیگه برشیاطین ضدبشر فرصت ندید .پشت سرهم باموشک .پهباد وسایبری ووو امانشون ببرید که تا زمانیکه این نوکران ابلیس وجودنحسشون درکره زمین موجوده. بشریت روی صلح وارامشو نخاهد دید
  • gafar taba tabayi 65 IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    0 0
    مثل اینکه این برادر منافق بهش بر خورد . بی ذات عوضی گور شو که نبینی کر شو که نشنوی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس