آمادگی نیروهای اوکراینی برای استفاده از سلاح های شیمیایی

وزارت دفاع روسیه مدعی آماده شدن نیروهای امنیتی اوکراین به منظور استفاده از تسلیحات شیمیایی شد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، ژنرال ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: سازمان امنیت اوکراین تحت حمایت غرب برای عملیات تحریک آمیز با استفاده از تسلیحات شیمیایی علیه ساکنین غیر نظامی آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

زلنسکی: مذاکرات با روسیه دشوار پیش می‌شود

وی خاطر نشان کرد: هدف از این عملیات اتهام زنی به روسیه برای استفاده از تسلیحات شیمیایی علیه ساکنین اوکراین است.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه افزود: واحدهای روسی که در یک عملیات نظامی ویژه شرکت دارند مهمات شیمیایی ندارند و نمی‌توانند داشته باشند. زیرا روسیه برخلاف ایالات متحده مدت هاست که با از بین بردن کامل ذخایر این سلاح‌ها به تعهدات بین المللی خود عمل کرده است.

کوناشنکوف تاکید کرد که برای سرکوب هرگونه تحریک نیروهای اوکراینی، نظامیان روسیه کنترل تأسیسات خطرناک را در دست گرفته و امنیت آنها را تضمین می‌کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    3 2
    پرورش گاوهای شیرده بولوند چشم آبی توسط آمریکا ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار(سیاست تحریک حداکثری)؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه ای و بحران های سیاسیمهار زده و به انحطاط برساند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این باربولوند چشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. 1- فرار سرمایه 2- فرار مغزهای اروپایی به آمریکا از نتایج بدیهی این آتش افروزی است. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم»
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    2 1
    اوکراین اگه از سلاح شیمیایی استفاده کرد روسیه تونست ثابت کنه بعد مجازه یه بمب اتم به کیف و شهرهای دیگه بزنه و دخل همه رو بیاره
  • ش. AE ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    0 0
    شما که میدونید بزنید تا استفاده نکنند بیش از دو میلیون نفر غیر نظامی در کی یف هست شما که اطلاعات کامل دارید مراکز با خاک یکسان کنید
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    2 3
    ازروس پست فطرت تر خودشه
    • پری مجرد 45 ساله IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
      1 1
      فرومایه تویی
    • رضا IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
      0 0
      تو ( ١٣:٢٧ ) چطور نوكر روسيه شدى بدبخت ؟! لقمه اى كه از دست اجنبى بگيرى روى نطفه خرزوخان اثر داره !
  • یک استقلالی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    2 2
    اگر اوکراین وحشی ناجوانمردانه از بمب های شیمیایی علیه روسیه استفاده کند روسیه هم این حق را دارد که از بمب های هسته ای استفاده کند
  • علی IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    0 1
    لعنت بر روسیه کمونیست جنگ طلب و متجاوز
  • DE ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    0 0
    گل بود به چمن نیزاراسته شد! اکراین شیمیایی بزنه ، بطور حتم روسیه هم ساکت نخواهدنشست. دو سه تا بمب اتم میندازه درست مثل امریکا درژاپن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس