سردار کارگر از رئیس جمهور تشکر کرد

سردار کارگر رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور از رئیس جمهوری به دلیل حضور در یادمان شهدای شلمچه و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس با صدور پیامی قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، سردار بهمن کارگر رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور، از حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به دلیل حضور در یادمان شهدای شلمچه و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس با صدور پیامی قدردانی کرد.

متن پیام رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور به شرح زیر است؛

برادر بزرگوار آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و اهدا سلام

با احترام و عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج)؛ اینجانب به نمایندگی از سوی دست اندرکاران و خادمین راهیان نور به لحاظ دیدار شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور و حضور مردمی و صمیمانه حضرتعالی در یادمان شهدای والامقام شلمچه که یادآور حماسه، مجاهدت و ایثار شهدا و رزمندگان عزیز در عملیات پیروزمندانه و سرنوشت ساز کربلای ۵ می‌باشد، مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام می‌نمایم. ان شاءالله تعالی با ادامه صراط مستقیم حضرت امام خمینی (ره)، شهدای عالی مقام و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در خدمتگزاری به مردم شریف ایران و پاسداری و ترویج فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مقاومت موفق و موید باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس