کد خبر 1354075
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
سید جلال ملکی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه امروز اتفاقی افتاد که در چند دهه اخیر شاهد آن نبودیم گفت: امروز در خیابان‌های تهران یک قلاده گرگ مشاهده شد.

به گزارش مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: امروز اتفاقی افتاد که در چند دهه اخیر شاهد آن نبودیم و در اتفاق نادر در قرن گذشته بود.

وی گفت: ساعت ۹ و ۳۴ دقیقه صبح امروز مشاهده یک قلاده گرگ در خیابانی در محله خانی آباد اعلام می‌شود که دو ایستگاه به محل اعزام میشوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود: خوشبختان این گرگ به کسی آسیب نزده بود و فقط در خیابان ها چرخ میزد.

ملکی بیان کرد: بعد از ۲-۳ ساعتی که گرگ را تعقیب کردند نیروها توانستند گرگ را سالم و تحت کنترل بیهوش کردند و تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

وی در پایان بیان کرد: تشکر می‌کنم از شهروندان که اطلاع رسانی کردند و کسی نزدیک نشده بود و به شهروندان و گرگ هیچ آسیبی وارد نشد.

مشاهده یک قلاده گرگ در خیابان‌های تهران +عکس

مشاهده یک قلاده گرگ در خیابان‌های تهران +عکس

مشاهده یک قلاده گرگ در خیابان‌های تهران +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    7 0
    جومانجیه مگه.
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    17 7
    والله اگر ادمها به حیوانات آزار نرسانند انها باانسا نها کاری ندارند
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
      10 3
      اون حیونایی که میگی مرغ و خروسن، نه گرگ و شیر و ... جک کمتر بگو ناموسا
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
      0 1
      وقتي شروع به معدوم كردن سگ ها ميكنين نتيجش ميشه ورود گرگ به شهرها! استراليا بخاطر دفاع از جمعيت طوطي سانان يك سال اقدام به معدوم كردن گربه ها كرد و نتيجش اين شد كه سال بعد چند شهر با افزايش شديد و حمله موش ها مواجه شدن.
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    3 1
    داداش من اصن فرق بین سگ و گرگ رو نمیدونم! همشون یکین دیگه
    • مسئول باغ وحش IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
      0 0
      تفاوت گرگ و سگ : گرگ بدنی پوشیده از مو داره، چهار دست و پا راه میره، شبیه سگه، دم موداری داره، زبونش همیشه بیرونه،
    • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
      0 0
      خوب سگ و گرگ از یک نژاد هستند. اصطلاح سگ سانان که میگن برای همینه دیگه.
  • علی خان IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    0 6
    یادمه وقتی جوان و جسور با اندام عضلانی بودم و میشه گفت چهره جذابی داشتم ، پدرم به من گفت علی خان پسرم ، من ی دوستی در آلاسکا دارم که ی دختر هم سن تو داره و من و دوستم اون زمان با هم صاحب اولاد شدیم ، تصمیم گرفتیم شما دو تا وقتی بزرگ شدید با هم ازدواج کنید ،، و توباید بری آلاسکا و با کارولین ازدواج کنی ،، من گفتم مگه میشه من که اون ها را نمی شناسم ، پدرم گفت ما حرف زدیم و قول و قرار گذاشتیم و خلاصه ،من هم مجبور شدم راهی آلاسکا بشم،، اون هم شمالی ترین نقطه و شهر برو ، آخه پدر تو اونجا چیکار میکردی ، برو کجا خوی کجا ،، خلاصه با هزار زحمت با هواپیما و سورتمه خودمو رسوندم به شهر برو ، ی شهر کوچیک و سرد و یخ زده با ۴۰۰۰ جمعیت در شمال آلاسکا،، ، البته بعدا فهمیدم پدرم برای تحقیق به اینجا اومده بود و در مورد سازه های مردم بارو (برو) تحقیق میکرد آخه پدرم بنا بود و در اونجا با پدر کارولین که او هم محقق بود آشنا میشه ، پدر کارولین در مورد گرگ ها و وال ها تحقیق میکرد تا ی رابطه بین وال و گرگ پیدا کنه و تا هنوز هم هیچ کس ی رابطه یا شباهت بین این دو نتوانستن پیدا کنند و از همه جالب تحقیق پدر من بود که اصلا این تحقیقات به دردش نخورد .من وارد شهر برو شدم تاریک بود ی اتاق گرفتم ، منتظر شدم صبح بشه ی ساعت ، سه ساعت ، ۱۰ ساعت مگه صبح میشد ، ی یارو را که داشت میرفت خرید دیدم ، بهش گفتم کی صبح میشه ، گفت علی خان الان سر ظهر است تعجب کردم . ادامه دارد
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
      0 0
      الکی چه ربطی داشت الان ؟
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    0 0
    خدا رو شکر که آدمها آسیبی به این مخلوق بی ازار خدا نرساندند!
  • مجنون IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    1 0
    این بچه گرگ از طریق فضای مجازی فهمیده که بعضی کاسبان گرگ صفت خون مردم را توی شیشه کرده اند در نتیجه به شهر امده تا به یکی از همنوعان خودش سر بزند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس