کد خبر 1354083
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
ترافیک سنگین در خروجی های تهران

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از ترافیک سنگین در خروجی های پایتخت خبر داد

به گزارش مشرق، عادل مصدقی در خصوص وضعیت راه‌های و محورهای مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: هم اکنون وضعیت تردد در محور آزاد راه تهران-شمال از تونل ۱۶ به سمت شهرستانک، محور هراز از محدوده مشا به سمت گالری امامزاده هاشم و به سمت شمال، آزاد راه تهران-قم دارای ترافیک سنگین و نیمه سنگین و دیگر سایر نقاط استان تهران سبک گزارش می‌شود.

وی در خصوص آمار خروج خودروها افزود :۳۳ درصد افزایش خروج خودروها از استان تهران را شاهد هستیم.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران بیان داشت :۲۵ اسفند به بعد اوج خروج خودرو از سمت محور شمال و جنوب (قم) شاهد هستیم که مسافرینی که می‌خواستند سال تحویل در مقصد باشند حرکت کردند که همچنین پیش بینی ما در بازه زمانی ۱ فروردین تا ۲ فروردین بعضی از مسافرین قصد حرکت را دارند حجم ترافیک شاهد خواهیم بود.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در خصوص برخی از محدودیت در برخی نقاط خبر داد و عنوان داشت: تردد تریلی‌ها از محور هراز و فیروزکوه که شمال این محدودیت‌ها هستند ممنوع است، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به غیر از حمل مواد سوختی و غذایی را دارند شامل این محدودیت در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا ۶ فروردین نمی‌شوند و همچنین این محدودیت‌ها از بازه زمانی ۱۱ فروردین و ۱۶ فروردین دوباره اعمال می‌شود.این محدودیت‌ها از ساعت ۶ صبح تا ۲ بامداد است.

وی اظهار داشت: ۲۵ ایستگاه‌های پویش همراهان سفر ایمن در سطح کشور فعال شده است که یکی از ایستگاه‌های فعال شده در استان تهران در محور هراز که در محدوده پیست آبعلی این ایستگاه تحت عنوان برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و هنری می‌باشد که مسافرین در این مسیر تردد دارند موقع استراحت استفاده کنند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت :۵۲ مجتمع خدمات رفاهی در سطح استان تهران فعال شده است که این مجتمع‌ها شامل پمپ بنزین، پمپ گاز، مسجد، فروشگاه، رستوران می‌باشد.

این مقام مسئول بیان داشت: در پایانه‌های مسافربری جنوب، غرب، شرق، بیهقی وپایانه باربری اکبر اباد ایستگاه‌های تحت عنوان فرهنگی و هنری واجرای برنامه‌های شاد توسط برخی از گروه‌های مستقر در این ایستگاه‌ها برای مسافرینی که می‌خواهند از این پایانه‌ها استفاده کنند در دست اجرا می‌باشد.

وی در پایان افزود: هم اکنون شرایط آب وهوا استان تهران صاف و آفتابی هست و مداخلات جوی وجود ندارد و مسافرین می‌توانند در صورت نیاز برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس