کد خبر 1354657
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵
قابلیت پشتیبانی چند دستگاه واتساپ از نسخه بتا خارج شد

اکنون واتساپ از پنج دستگاه به طور همزمان پشتیبانی می‌کند در این گزارش نحوه فعالسازی این ویژگی را توضیح داده ایم.

به گزارش مشرق، پشتیبانی از چند دستگاه واتساپ اکنون از نسخه بتا خارج شده است. ویژگی دستگاه‌های پیوندی یا چند دستگاهی همانطور که در بخش تنظیمات واتساپ نامیده می‌شود، تاکنون در حالت آزمایشی بود. کاربران برای آزمایش این ویژگی باید به برنامه بتا ملحق می‌شدند. جالب اینجاست که واتساپ قبلا فاش کرده بود که از زمانی که ویژگی بتا را معرفی کرده است شاهد افزایش دسترسی مردم به این سرویس به طور مستقیم از طریق مرورگر وب خود بوده است.

بیشتر بخوانید:

واتساپ ایمن است؟

به گزارش indianexpress، ویژگی چند دستگاهی به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون نگرانی در مورد اتصال به اینترنت در تلفن اصلی، از طریق واتساپ وب، به استثنای تلفن اصلی خود، در چهار دستگاه دیگر مانند لپ تاپ یا دسکتاپ خود به واتساپ دسترسی داشته باشند. به طور خلاصه، آن‌ها برای ادامه استفاده از واتساپ وب به تلفن اصلی خود وابسته نیستند. با این حال، اگر بیش از ۱۴ روز از تلفن خود استفاده نکنید، دستگاه‌های مرتبط قطع می‌شوند. با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند به طور همزمان در مجموع از پنج دستگاه به واتساپ دسترسی داشته باشند.

نحوه فعالسازی عملکرد پشتیبانی چند دستگاه در واتساپ

web.whatsapp.com را در مرورگر دسکتاپ یا لپ تاپ باز کنید. به خاطر داشته باشید که واتساپ همچنین یک افزونه Code Verify را راه اندازی کرده است تا به کاربران امکان می‌دهد صحت کدی را که در حال اسکن هستند بررسی کنند.

در دستگاه اندرویدی، روی منوی سه نقطه ضربه بزنید و «Linked Devices» را به‌عنوان یک گزینه ببینید. در سیستم عامل آی او اس، «Linked Devices» در تنظیمات موجود است.

به Linked Devices بروید. از شما می‌خواهد یک کد را اسکن کنید. کد منعکس شده در web.whatsapp.com را اسکن کنید. مطمئن شوید که هم تلفن و هم لپ تاپ به اتصال اینترنت پایدار دسترسی دارند.

پس از اسکن کد، چند دقیقه طول می‌کشد و WhatsApp Web روی لپ تاپ یا دسکتاپ شما کار می‌کند. تفاوت اکنون این است که واتساپ می‌تواند به تنهایی و بدون اینکه به تلفن شما وابسته باشد، کار کند.

واتساپ همچنین اعلام کرد لحظه‌ای که تلفن خود را به دستگاه دیگری پیوند می‌دهید، دستگاه یک نسخه رمزگذاری‌شده سرتاسر تاریخچه پیام‌های اخیر شما را به دستگاهی که به تازگی پیوند داده‌اید ارسال می‌کند.

همه پیام‌ها به صورت محلی ذخیره می‌شوند. با این حال، همه پیام‌ها با واتساپ وب یا دسکتاپ همگام سازی نمی‌شوند. گاهی اوقات، واتساپ ممکن است به شما بگوید که برای مشاهده تاریخچه کامل پیام به تلفن خود بروید.

واتساپ همچنین صفحه پرسش‌های متداول را فهرست کرده است که مشخص می‌کند کدام ویژگی‌ها در ویژگی «Linked Devices» پشتیبانی نمی‌شوند.

اگر نمی‌توانید دستگاه‌های مرتبط شده را در دستگاه iOS یا Android خود ببینید، لطفاً مطمئن شوید که از فروشگاه مربوطه به آخرین نسخه برنامه را به‌روزرسانی کرده‌اید. پس از به روز رسانی واتس اپ را مجدداً راه اندازی کنید و ویژگی جدید باید منعکس شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس