انجام ۶۵ هزار ماموریت اورژانس/انتقال ۳۱ هزار نفر به مراکز درمانی

سخنگوی سازمان اورژانس کشور،آمار ارائه خدمات در طرح سلامت نوروزی را ارائه کرد.

به گزارش مشرق، مجتبی خالدی با اشاره به آمار مراجعه بیماران و ارائه خدمات به مسافران نوروزی در طرح سلامت ١۴٠١ گفت: بر اساس گزارش‌های اورژانس از ٢۵ اسفند ماه تا ساعت ٢۴ روز گذشته ٢ هزار و ١٣۶ نفر به ایستگاه‌های سلامت نوروزی مراجعه کردند.

وی ادامه داد: ٣١ هزار و ۴٠٩ نفر بیمار و مصدوم توسط اورژانس پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

خالدی در خصوص تعداد مأموریت‌های موتورلانس اورژانس کشور گفت: ۶ هزار و ٧٩١ مأموریت موتورلانس در طرح سلامت نوروزی انجام شده است. همچنین ۴٢ مأموریت نیز از سوی اتوبوس آمبولانس‌ها و ۴٢ مأموریت از سوی اورژانس هوایی صورت گرفته است. در مجموع ۶۵ هزار و ۴٢١ مأموریت توسط خودروهای امدادی اورژانس ١١۵ انجام شده است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه ۶٨٧ هزار و ۶٩ نفر به مراکز درمانی مراجعه کردند گفت: ١۴۵ هزار و ٩۵٣ نفر در بیمارستان‌ها بستری هستند. بر اساس گزارش‌ها در طرح سلامت نوروزی ١۴ هزار و ۶٢٩ جراحی اورژانسی نیز انجام شده است.

وی با اشاره به بازرسی‌های انجام شده از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی گفت: ۶٩ هزار و ١۵٣ بازدید از این مراکز صورت گرفته است.

خالدی ادامه داد: ۶ هزار و ٩٠٣ مرکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی به مراجع قضائی معرفی شدند. هزار و ٢۶۶ مرکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی نیز پلمب شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس