کد خبر 1355085
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
تصادف در گیلان ۹ نفر را راهی بیمارستان کرد

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان گفت: برخورد ٢ دستگاه خودرو عصر امروز چهارشنبه در محدوده چاف _ جمخاله شهرستان لنگرود ٩ مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش مشرق، دکتر پیمان اسدی شامگاه چهارشنبه گفت: این حادثه که به دلیل برخورد پراید و پژو اتفاق افتاد، موجب مصدومیت ٩ نفر از سرنشینان این خودروها شد.

 رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان، افزود: با دریافت این حادثه ترافیکی، تیم فوریت های پزشکی برای امدادرسانی به محل تصادف در محدوده چاف_چمخاله به سمت دستک اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه توسط اورژانس پیش بیمارستانی پس از امدادرسانی برای ادامه درمان به بیمارستان حسین پور شهرستان لنگرود منتقل شدند.

اسدی بر ضرورت رعایت نکات ایمنی در حین رانندگی و در طول سفر تاکید کرد و ادامه داد: باید نسبت به بستن کمربند ایمنی و صحبت نکردن با گوشی همراه توجه جدی شود تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان از رانندگان خواست تا در زمان بروز خستگی و کم خوابی از رانندگی خودداری کنند

وی تصریح کرد: به کودکان آموزش داده شود تا در حین حرکت از بازی کردن با دستگیره های اتومبیل، بازکردن در و قرار دادن دست و سر خود خارج از پنجره اتومبیل خودداری کنند.

طرح امداد نوروزی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان از ۲۵ اسفندماه گذشته آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس