تشییع پیکر آیت الله ری شهری در شهرک قائم

مراسم تشییع پیکر آیت الله محمد محمدی ری شهری تولیت فقید آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) صبح امروز ابتدا از مقابل منزل این عالم ربانی آغاز و سپس در شهرری این مراسم ادامه یافت.

به گزارش مشرق، مراسم تشییع پیکر آیت الله محمد محمدی ری شهری تولیت فقید آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) صبح امروز ابتدا از مقابل منزل این عالم ربانی واقع در شهرک قائم آغاز و سپس پیکر وی به شهرری منتقل و بر روی دستان مردم تشییع شد.

ببینید:

عکس/ تشییع پیکر آیت الله ری شهری در شهرک قائم

در این مراسم حجج الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، وحید حقانیان معاون اجرایی بیت رهبری، سید حسن خمینی تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) و محمد شریعتمداری وزیر سابق کار و تعدادی دیگر از مسئولان کشوری حضور داشتند.

پیکر آیت الله محمد محمدی ری شهری تشییع شد

مراسم تشییع پیکر این عالم در شهرری از میدان اصلی قبله تهران آغاز و تا آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با حضور مسؤولان کشوری و لشکری، علما و روحانیت و مردم ادامه یافت.

پس از مراسم تشییع حجت الاسلام حسینی بوشهری نماز میت را بر پیکر آیت الله ری شهری اقامه کرد.

گفتنی است پیکر آیت الله ری شهری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) آرام خواهد گرفت.

پیکر آیت الله محمد محمدی ری شهری تشییع شد

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    5 2
    مشرقی ها انشالله با ایشان محشور و در آن دونیا هم پیاله شوید
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    3 1
    خدا انشاء الله آن رضوان جایگاه را با حضرت پیامبر ص و ائمه طاهرین محشور فرماید به واقع کلمه این شخصیت رفیع الدرجه از انقلابیون ناب محمدی و خادمان اصلی اسلام و حامیان واقعی نظام و رهبری فرزانه و پیرو صدیق امامین انقلاب و پشتیبان ولایت امر بودند و دارای عمر با برکت و انسان خود ساخته و پر فضیلتی بود . با التفات به مناسبی که در دوران انقلاب داشت همواره خدمتگزار صادق و فردی مومن مخلص و بی ادعا بود و زحمات و خدمات این رحیل عالی مقام بر کسی پوشیده نیست . خدایش ایشان را به مراتب اعلی علیین و در جوار رحمت بی منتهای خودش و در جوار حضرت رحمت ال للعالمین قرار بدهد .
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    0 1
    خدا بیاموزد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس