کد خبر 1355575
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
کوبیاک از بازی‌های ملی خداحافظی کرد

ستاره والیبال لهستان از تیم ملی این کشور خداحافظی کرد.

به گزارش مشرق، میشال کوبیاک، ستاره والیبال لهستان، در اینستاگرام از پایان بازی خود در تیم ملی والیبال لهستان خبر داد.

این والیبالیست در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:

«زمان من در  تیم ملی به پایان رسیده است. مدتی پیش تصمیم گرفتم و امروز تصمیم خود را علنی کردم. می‌خواهم با تشکر شروع کنم. از خانواده خود تشکر می‌کنم.

هیچ مدالی و هیچ جامی نمی‌تواند با احساساتی که در بازگشت به خانه با من همراه بود، برابری کند.

 به همکاران و دوستانم در تیم ملی خسته‌نباشید می‌گویم. برای ۸ سال کاپیتان بودن برای شما افتخار بود. می‌دانم که کامل نبودم، اما همیشه سعی کردم تمام تلاشم را برای پیروزی انجام دهم. همیشه آرزو می‌کنم بالاخره به قله المپیک برسید. من به تو ایمان دارم، پاریس مال توست.

بهترین طرفداران دنیا! من لحظات بازی خود را تا آخر عمر فراموش نمی‌کنم. هواداران چیزی بودند که به من انگیزه دادند تا هر روز صبح از خواب بیدار شوم و بهترین کار را انجام دهم.

والیبال درهای زیادی را به روی من باز کرده است. تقریباً تمام دنیا را سفر کرده‌ام، با افراد شگفت‌انگیز و الهام‌بخش زیادی آشنا شده‌ام، خاطرات زیادی دارم که برای همیشه با من خواهند ماند. برای این خاطرات، یک نفر می‌تواند دوباره آن را تجربه کند.

با وجود این‌که دوران ملی من به پایان رسیده است، اما قرار است کمی بیشتر بازی کنم. بنابراین من برای همیشه خداحافظی نمی‌کنم، زمانی برای آن وجود خواهد داشت. شاید بتوانم در زمین لهستان بازی کنم و شخصاً با شما خداحافظی کنم.»

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس