کد خبر 1355865
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
حمله وحشیانه ائتلاف سعودی به الحدیده

ائتلاف متجاوز به رهبری عربستان سعودی جنایت جدیدی را علیه مردم بی دفاع یمن مرتکب شد.

به گزارش مشرق، شبکه المیادین در خبری در این رابطه از هدف قرار گرفتن انبار دارو و ادوات پزشکی در شهر ساحلی الحدیده خبر داد.

به نوشته این رسانه عربی، انفجارهای بزرگی مرکز شهر الحدیده واقع در غرب یمن را به لرزه در آورده است.

خبرنگار المیادین در این رابطه تاکید کرد، هدف حمله یکی از انبارهای دارو و لوازم پزشکی در این شهر است، این در حالی است که ائتلاف سعودی ادعا می‌کند، محل تجمع حوثی‌ها را در این شهر مورد هدف قرار داده است.

رئیس دفتر ریاست یمن هم قبل از این حملات در گفتگویی با المیادین ائتلاف متجاوز سعودی را به بهانه تراشی و سناریو سازی‌های هالیوودی برای هدف قرار دادن مردم بی دفاع یمن متهم کرده بود.

احمد حامد رئیس دفتر ریاست جمهوری یمنی در این رابطه با انتقاد از بهانه تراشی‌های ائتلاف سعودی گفت: موشک نیازی به بندر برای پهلو گرفتن ندارد، پهپاد هم به فرودگاه نیاز پیدا نمی‌کند، اینها همگی صحنه سازی‌هایی است تا دست آویز هدف قرار دادن بنادر و فرودگاه‌های یمن فراهم شود.

او ائتلاف سعودی را مشتی جنایتکار توصیف کرد که هدفی جز کشتار مردم، محاصره و تخریب زیر ساخت‌های یمن ندارند.

بندر الحدیده هم قبل از این تهاجم با صدور بیانیه‌ای ادعای ائتلاف در رابطه با حضور نیروهای انصار الله در آن را تکذیب و از رسانه‌ها خواست برای اطمینان از این مسئله و تایید عدم وجود افراد مسلح در آن به آنجا بیایند.

گفتنی است سیاست اعمال شده توسط ائتلاف متجاوز سعودی علیه مردم یمن و محاصره این کشور باعث کمبود شدید دارو و ملزومات پزشکی در این کشور بحران زده شده است و حمله امروز نیز بر حجم مشکلات مردم بی دفاع و مظلوم یمن خواهد افزود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    2 1
    کاخ بن سلمان فقط.
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    1 2
    بندر الحدیده هم قبل از این تهاجم با صدور بیانیه‌ای ادعای ائتلاف در رابطه با حضور نیروهای انصار الله در آن را تکذیب و از رسانه‌ها خواست برای اطمینان از این مسئله و تایید عدم وجود افراد مسلح در آن به آنجا بیایند. (فیلم طنزه؟ مجسمه که نیستن یا هلاک شدن یا رفتن. اینکه از مناطق مسکونی برای شلیک ها استفاده میکنند چیز جدیدی نیست)
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    0 3
    باز از ایران اجازه نگرفت شما ناراحت شدید؟ خخخخخخخخ
  • مهدی IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    خدا لعنت و نابود کنه روسای و مدیران سازمان ملل رو که باید غزه و یمن تحت محاصره باشند و داروها و غذا و... هم به دستشان نرسد!!! خدا دمار از روزگار غربیهای نژادپرست در بیارد!
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    یمن باید مردم عادی عربستان را بکشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس