یک پرسپولیسی: طفلکی باریکن استقلال اصلا مقصر نبود/ آقای سرمربی کُپ کرده بود!

بازیکن پیشین تیم ملی و پرسپولیس می گوید که دراگان اسکوچیچ تیمش را در سئول برای نباختن ارنج کرده بود.

به گزارش مشرق، مرتضی کرمانی مقدم با بیان این جملات ادامه داد: سرمربی کروات تیم ملی را محتاط و برای نباختن ارنج کرده بود. همین احتیاط بیش از حد و ترسیدن از تیم کره جنوبی باعث شد بدجوری ببازیم.

وی با اشاره به اینکه خروج شجاع خلیل زاده برنامه های اسکوچیچ را به هم ریخت، یادآور شد: تا زمانی که شجاع خلیل زاده در زمین بود خوب توانسته بودیم "سون" کاپیتان کره جنوبی را مهار کنیم اما با تعویض اجباری این مدافع شیرازه تیم ایران از هم پاشید. یک جورهایی کره ای ها سمت راست تیم ملی را هدف قرار داده و از همان ناحیه هم به ما ضربه زدند.

بیشتر بخوانید:

نمی‌خواهند اسکوچیچ باشد، چون مربی گرانی نیست

کرمانی مقدم درخصوص عملکرد عارف غلامی جانشین شجاع خلیل زاده نیز گفت: طفلکی عارف اصلا مقصر نبود چون او یک مدافع میانی است و اصلا مقصر نبود. بازی گرفتن از او در دفاع راست اشتباهی بود که اسکوچیچ مرتکب شد. البته همان طور که گفتم ارنج اسکوچیچ از ابتدا ایراد داشت و ضعف خط میانی ما اجازه نداد ۳ تا پاس متوالی رد و بدل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هرچند نمی توان تأثیر غیبت چند بازیکن اصلی تیم ملی به ویژه مهدی طارمی را نادیده گرفت اما نباید این قدر ضعیف ظاهر می شدیم. ما پیش از این نتایج خیلی خوبی گرفته بودیم و برهمین اساس انتظارات از تیم ایران بالا رفته بود.

کرمانی مقدم در پایان گفت: با این وجود معتقدم نباید عملکرد دراگان اسکوچیچ را با یک شکست قضاوت کرد. او تاکنون نتایج خوبی با تیم ملی گرفته و شاید صحیح نباشد که پس از باخت به کره جنوبی همه بخواهیم به این مربی حمله کنیم. باید اجازه بدهیم اسکوچیچ درآرامش تیمش را جمع کند و بعد او را در شرایط بهتری قضاوت کنیم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    شجاع خلیل زاده مدافع راست تخصصی بود؟
  • سعیدی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    طفلکی را باهاش مصاحبه می کنند ،هنوز بلد نبست چگونه صحبت کنه،
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    20 2
    ضعیفترین بازیکن زمین وحید امیری سرباز فراری بود
  • سید IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    دیگه وقتی نداریم تا در شرایط بهتر قضاوت کنیم. قضاوت بهتر در جام جهانی ممکنه که قیمت آبروی فوتبالمان تو دنیا تموم میشه
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      1 0
      آیا تضمینی وجود داره که سرمربی جدید نتایج بهتری رو میگیره ؟ اگه سرمربی جدید نتایج ضعیف تری گرفت چی ؟ بهتر نیست اگر قراره سرمربی تعویض بشه بعد جام جهانی اتفاق بیوفته ؟
  • حمید ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    از مربی که تا به حال یک بازی تدارکاتی براش نگذاشتن چه انتظاری دارین؟ این بازیها برای اسکوچیچ تدارکاتیه و داره بازیکنانشو محک میزنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس