قدرت انصارالله افزایش یافته و دایره تهدیدش اسرائیل را فرا می گیرد

یک کارشناس صهیونیست با اذعان به اینکه قدرت انصارالله افزایش و دایره تهدیدات آن گسترش یافته است، گفت که اسرائیل نیز در دایره تهدیدات این جنبش قرار دارد.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به عملیات «شکستن محاصره ۳» نیروهای مشترک یمنی در عمق خاک عربستان سعودی و هدف قرار دادن تأسیسات نفتی آرامکو واکنش نشان دادند و اعلام کردند جنبش انصارالله یمن از یک سازمان محلی به تهدیدی تبدیل شده است که اسرائیل را نیز در بر می‌گیرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات نیروهای مشترک یمنی گزارش دادند جنبش انصارالله یمن از یک سازمان محلی فراتر رفته و به یک تهدید در منطقه برای مهاجمان به خود و در کل تهدید برای دشمنان محور ایران تبدیل شده است.

«یارون شنایدر» تحلیلگر نظامی و خبرنگار امور عربی کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت: جنبش انصار الله روز جمعه یکی از بزرگترین حملات به تأسیسات نفتی عربستان را انجام داد. همکاری کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با اسرائیل در سایه تهدیدات فزاینده یمن علیه این کشورها بیشتر از پیش تقویت می‌شود.

شنایدر افزود: جنبش انصار الله یمن پس از گذشت هفت سال از اعلام جنگ محمد بن سلمان علیه این کشور، سرعت و شدت حملات خود را به عربستان افزایش داده است و این جنگ نتوانست این جنبش را در هم بشکند. پس از هفت سال، قدرت رهبران انصار الله افزایش یافته و آنها دامنه تهدیداتشان را گسترش می‌دهند و امروز اسرائیل نیز خود را در دایره این تهدیدات می بیند.

این کارشناس صهیونیست تصریح کرد: عربستان و امارات متوجه شده‌اند حوثی ها نقاط ضعف آنها را پیدا کرده‌اند و بدون تردید این نقاط ضعف را مورد حمله قرار می‌دهند. امارات و عربستان همچنین از واکنش آمریکا به درخواست کمک این دو کشور در زمنیه جنگ علیه یمن نا امید شده‌اند و به همین خاطر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به دنبال صنایع امنیتی اسرائیل هستند و این مسئله محور دیدارهای اخیر مقامات اسرائیلی و این کشورها بوده است.

این در حالی است که نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم به عملیات روز جمعه نیروهای یمنی در عمق خاک سعودی واکنش نشان داد و در توئیتر خود نوشت: اسرائیل در خصوص حمله وحشتناک حوثی های تحت حمایت ایران، با عربستان سعودی ابراز همدردی می‌کند. این حمله گواه دیگری است که نشان می‌دهد ستیزه‌جویی منطقه‌ای ایران هیچ مرزی نمی‌شناسد و نگرانی‌ها درباره خروج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فهرست FTO را تقویت می‌کند.

گفتنی است که سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقاومت مردمی این کشور در تازه‌ترین دستاورد خود تأسیسات حیاتی عربستان در ریاض و برخی مناطق مهم دیگر را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    3 0
    کجا کارید بحول قوه الهی انصارالله باکمک ایران به یک قدرت بزرگ وبازدارنده موشکی وپهپادی مبدل خواهد شد که خواب ازچشم دشمنانش خواهد گرفت
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    0 0
    این مزخرف گویی های موش های کثیف صهیونیست باعث گول خوردن ما نمیشه، با یک برگه و حرکت نمایشی نمیتونین دست ما رو ببندین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس