کد خبر 1356579
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
پاسخ قاطع رئیس بارسلونا در خصوص بازگشت مسی / آبی‌اناری‌ها به دنبال چه بازیکنانی هستند؟

رئیس بارسلونا در خصوص اخبار و شایعات بازگشت مسی به نیوکمپ پاسخی قاطع داد.

به گزارش مشرق، خوان لاپورتا شب گذشته در مصاحبه با سایت رادیو کاتالونیا در خصوص شرایط تیم ، پنجره نقل و انتقالات تابستانی و بازگشت لیونل مسی صحبت کرد.

لاپورتا در خصوص مسی گفت: من تاکنون پیامی در خصوص بازگشت مسی به بارسلونا از او و یا مدیربرنامه او دریافت نکرده‌ام. به همین دلیل امروز نمی‌خواهم در خصوص این موضوع دیگر حرف بزنم.

بیشتر بخوانید:

مسی بعد از جام‌جهانی خداحافظی می‌کند؟

وی ادامه داد: ارتباط من با مسی دیگر خیلی زیاد نیست ولی همیشه دوست دارم که مسی در نیوکمپ و استادیوم جدید با ما باشد زیرا نیوکمپ همیشه خانه او است. در خصوص جدایی او و انتقال به پاریس هم باید بگوییم، ما در تابستان گذشته کاری را کردیم که باید می‌کردیم.

پاسخ رئیس بارسلونا درمورد بازگشت مسی

رئیس بارسلونا تصریح کرد: هیچ مذاکره‌ای در خصوص بازگشت او به بارسلونا انجام نشده است. واقعیت این است که ما به دنبال بازگشت مسی نیستیم. لئو،لئو است و بهترین بازیکن دنیاست ولی بازگشت او دیگر در برنامه ما نیست.

لاپورتا در خصوص خرید امباپه یا هالند در پنجره تابستانی گفت: ما هیچ وقت قبول نخواهیم کرد که این مبالغ را برای این بازیکن بپردازیم. به نظرم خرید این بازیکنان غیرممکن است و آنها به بارسلونا خیلی دور هستند.

رئیس بارسلونا در خصوص خرید «رافینیا» از لیدزیونایتد صحبت کرد و از تلاش برای تمدید قرارداد گابی و آرائخو گفت.

لاپورتا از علاقه خود به ژائو فلیکس نیز صحبت کرد و گفت: من واقعا این بازیکن را دوست دارم. تابستان گذشته ما برای تعویض او با گریزمان صحبت کردیم. همه چیز به توافق نزدیک بود ولی یک مرتبه به هم خورد.

پاسخ رئیس بارسلونا درمورد بازگشت مسی

رئیس بارسلونا در رابطه با جذب صلاح یا لواندوفسکی نیز گفت: بازیکنان بزرگ دوست دارند و می‌خواهند به بارسلونا منتقل شوند. این چیز طبیعی است. من نمی‌توانم بگویم که ما در حال مذاکره با صلاح یا لواندوفسکی هستیم یا خیر.

لاپورتا البته تایید کرد که بارسلونا در تابستان 2 خرید قطعی  ( یک هافبک و یک مدافع مرکزی) در تابستان خواهد داشت. به نظر می‌رسد فرانک کسیه و آندریاس کریستینسن خریدهای بعدی بارسلونا باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس