کد خبر 1356587
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
حربه کی‌روش برای رسیدن به قطر/ با ۱۶ بازیکن دفاع می‌کنیم و به جام جهانی می‌رویم!

سرمربی تیم ملی مصر اذعان داشت که در مقابل سنگال تیمش با آرایشی دفاعی قرار خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، بعد از برتری یک گله در بازی رفت، شاگردان کارلوس کی‌روش امیدوارند در بازی برگشت هم بتوانند برتری خود را حفظ کنند و با پیروزی مقابل سنگال راهی رقابت‌های جام جهانی شوند.

در آستانه‌ی برگزاری دیدار برگشت تیم‌های ملی مصر و سنگال، کی‌روش با حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: با ۱۶ بازیکن دفاع خواهیم کرد تا برتری خودمان را بتوانیم حفظ کنیم؛ منظور من از ۱۶ دفاع این است که هر بازیکن باید تلاش دو بازیکن را کند نه یک بازیکن!

کارلوس کی‌روش ادامه داد: ما در بازی رفت مقابل بهترین تیم آفریقا با شایستگی به پیروزی رسیدیم و اکنون به سنگال می‌رویم و باید برای هر توپ و هر حرکتی بازیکنان مصر با تمام وجود بازی کنند.

سرمربی تیم ملی مصر با اشاره به آمادگی بازیکنان تیمش گفت: ما برای بازی برگشت آماده‌ایم، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا از این تقابل رفت و برگشت برنده بیرون بیاییم و به جام جهانی صعود کنیم؛ این اولین بار است که من به سنگال سفر می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

ادعای جنجالی کارلوس کی‌روش

کی‌روش درباره‌ی حضورش در کشور سنگال توضیح داد: سنگال زیبایی‌های زیادی دارد، امروز روزی مانند هر روز دیگر در تاریخ فوتبال خواهد بود؛ ما کیفیت و مهارت سنگال را می‌دانیم، بنابراین باید شجاعت مبارزه را داشته باشیم؛ مقابل این تیم خوب دفاع خواهیم کرد تا به پیروزی برسیم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر در ادامه صحبت‌هایش گفت: هیچ مشکلی برای مسابقه با سنگال نداریم و در قاهره پروسه‌ی آماده‌سازی خوبی را گذراندیم و همه بازیکنان آماده هستند و هیچ مصدومی خوشبختانه نداریم.

کارلوس کی‌روش درباره‌ی کلین‌شیت در مقابل سنگال پاسخ داد: فکر می‌کنم کار سختی بود که ما در بازی رفت انجام دادیم، همه بازیکنان سخت کار کردند و این مسئله انضباط تیمی ما را نشان می‌دهد؛ ما تیمی متشکل از بازیکنان متواضع، با نظم و انضباط عالی داریم.

وی افزود: اگر بتوانیم انضباط بازی رفت را در مسابقه برگشت تکرار کنیم، مطمئناً بازی خوبی را انجام خواهیم داد؛ اما فلسفه من این است که هرگز با سنگال و کامرون بازی نمی‌کنیم بلکه با خودمان بازی می‌کنیم!

کی‌روش در پاسخ به این‌که چه زمانی از مربیگری خداحافظی می‌کند، گفت: روزی که احساس کنم دیگر نمی‌توانم در یک مسابقه فوتبال برنده شوم، تمرین و کارم را متوقف می‌کنم؛ همانطور که به شما گفتم من ۴۵ سال است که این کار را انجام می‌دهم و تیمی را ندیده‌ام که ۱۰۰ درصد توپ را داشته باشد. در بازی آخر ۴۶ درصد و در فینال جام ملت‌های آفریقا ۵۱ درصد مالک توپ بوده‌ایم.

سرمربی تیم ملی مصر با اشاره به شرایط فنی سنگال توضیح داد: ما برای این تیم که بازیکنان عالی و مربی بزرگی دارد احترام زیادی قائل هستیم، اما زمانی که آنها فقط به ما اجازه مالکیت ۵ درصدی دادند، می‌توانستم با کارهای جادویی معجزه کنم.

کارلوس کی‌روش ادامه داد: مهم‌ترین مسئله برای مصر، سنگال و هوادارانش هستند که به آن‌ها باید بگویم که بدانید دو تیم بازیکنان بسیار خوب برای حضور در جام جهانی مبارزه و تلاش می‌کنند.

کی‌روش در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: اگر دست من می‌بود، دو تیم برتر آفریقا به جام جهانی صعود می‌کردند اما این قوانین است و امروز فقط بهترین تیم صعود می‌کند، به سنگال احترام می‌گذارم اما امیدوارم تیم صعودکننده مصر باشد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    25 8
    تیمی که فقط دفاع می کنه لیاقت جام جهانی رو نداره
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
      6 9
      فعلا که نتیجه میگیره
  • امین IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    9 18
    کی روش مربی بزرگی است اگه الان مربی ایران بود به کره نمیباختیم بازی با آرژانتین اسپانیا و پرتغال یادتونه چه بازی قشنگی بود امیدوارم روزی دوباره به ایران برگرده و مربی ایران بشه
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
      11 4
      مشکل همینه که دوره کیروش برای فوتبال ما مثل دوران روحانی بود که گندکاری اش را به سادگی نمی توان جمع کرد. اصلا نمی تونیم حمله کنیم فقط دفاع،!!!!
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
      8 2
      بازی با با بوسنی رو هم یادمونه که 3 تا خوردیم
    • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
      1 1
      امین به رزومه کی روش نگاه کن فوتبال دفاعی و عراق و کره گربه سیاه خون دل خوردن برای جام جهانی دریافت دست مزد های انچنانی تحقیر کردن ایرانی تمام کردن فوتبال بعضی بازیکنان با لج بازی بازیچه قرار دادن کفاشیان و تاج و ساکت و اسلامی و نوچه های تازه بدوران رسیده الان فدراسیون فوتبال البته اسکچیچ هم در حد و اندازه های تیم ملی نیست گرچه در مقابل کره بازیچه دست سرپرست فدراسیون و تیم استقلال بود که باخت بازی دادن به عارف غلامی و عابد زاده بخاطر شفارش تیم و پدر از ضعف های اسکوچیچ ایران احتاج به یک مربی بزرگ با تفکر هجومی دارد کی روش از نظر فوتبال ایران که مربی هایی مثل جلالی و تارتار و فیروز کریمی و کمالوند و پور موسوی و مهاجری و اکثر مربیهای تازه استقلالی که پیرو دفاع اتوبوسی هستند مرده است الان بی کلاسها ی مثل ... دنبال فوتبال کی روشی هستند
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    2 14
    موفق باشی مرد مقتدر موفق
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    8 2
    کیروش کلمبیا رو به فنا داد ببینیم مصر رو هم به فنا می ده یا نه
  • علی IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    13 6
    کی‌روش به فوتبال ایران شخصیت دادوگرنه قبل ازکیروش فوتبال ایران علی اصغری بود
  • مهدی IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    1 1
    آرزوی موفقیت دارم برات مرد توانمندو دوست داشتنی، فوتبال ایران با تو شکل و شمایل قشنگی داشت
  • علی IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    5 2
    کیروش هیچی نیست مصر اکثر سالها قهرمان افریقا بوده الان که بهترین بازی کن های جهانو دره مثل محمد صلاح ولی اقا فقط حرفه اش دفاع کردنه والا بازی فوتبال که نمیتونه بکنه که تیم هیجان وزیبایی داشته باشه دل خوش به اینه که فقط نبازه
    • Ali IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
      0 2
      دوست عزیز موقعی می خواهی قضاوت کنی فقط وجدانت وحدت درنظربگیریداکثرقضاوت های ما رنگیه کی روش مشکلاتی داشت که به فدراسیون ضیعف تاج مرتبط بود ولی ازنظرفنی یکی ازم بیان بزرگه اکرمی روش نبودهنور رحمتی دروازه ایران بود مگریادتون رفته زمانی که رحمتی کنارگذاشت فقط احمدی داشتیم که دل شیرنی خواست تو بازی مرگ و زندگی به او بازی بدی چقدربازی کن دورگه که همشون از بازیکن های خودمون سر داشتن پیدا کرد واوردزمانی که رفت ما دوتیم ملی داشتیم به همه انگیزه می داداینقدرکه به لباس تیم ملی تعصب داشت خودمون نداشتیم
  • علی IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 7
    واقعا مغز متفکر فوتبالی ؟برای ما ایرانیها اقای ترسویی مثل اسکوچیچ کافی است واقعا مابه تاسف است مردم ما هنوز نمیدانند عراق و بحرین حالا در مقابل عراق قهرمان جام ملتها هیچ بود دوستان عزیز کسانی که نظر می دهند مرد باشند وقتی ایران در مرحله گروهی جام جهانی گل باران شد تغییر جبهه ندهند فرقی نمیکند با کدام تیم هم گروه شویم با این فوتبال هر تیمی در مرحله گروهی حداقل 2 گل به ایران میزنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس