اسکوچیچ: با قدرت به کارم ادامه می‌دهم/ به شایعات توجهی نمی‌کنم

سرمربی تیم ملی ایران می‌گوید اجازه خودنمایی را به لبنان نداده‌اند.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ بعد از پیروزی ۲ بر صفر ایران مقابل لبنان در نشست خبری اظهار کرد: قبل از آغاز صحبت در خصوص مسابقه، باید از همراهی و همدلی افرادی که در این دو دور کنار ما بودند و ما را در اردوهای بحرین و بعد از آن همراهی کردند و باعث شدند ۲۵ امتیاز کسب کنیم، تشکر کنم.

وی ادامه داد: اجازه ندادیم حریف خودنمایی کند و از ابتدا توانستیم برتری خود را در زمین به نمایش بگذاریم. صحبت بیشتری درخصوص بازی ندارم و بازیکنانم خیلی خوب و حرفه‌ای برخورد کردند و می دانستیم که می توانیم برنده باشیم. از هواداران هم که آمدند و از تیم ملی حمایت کردند ممنونم.

اسکوچیچ در خصوص برگزاری بازی‌های دوستانه تا آغاز جام جهانی قطر و صحبت با فدراسیون برای ارائه برنامه‌هایش گفت: فکر می‌کنم بازی کردن جلوی تیم های قوی برای ما لازم است تا به جواب ابهامات موجود برسیم. فدراسیون هم فکر می‌کنم کنار ماست و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

انتخاب بهترین بازیکن دیدار ایران - لبنان

سرمربی تیم ملی در خصوص هم‌گروه‌های احتمالی ایران در جام جهانی قطر گفت: در مورد روند آماده سازی تیم صحبت کردم، گفتم قرار است چطور پیش می‌رویم اما باید منتظر قرعه کشی در ۳ روز آینده باشیم. آنچه من ترجیح می‌دهم اهمیتی ندارد و باید ببینیم خدا برای ما چه رقم خواهد زد. باید مشابه با تیم‌های هم‌گروهمان بازی دوستانه انتخاب و برگزار کنیم. این موضوع به تیمم خیلی کمک می‌کند.

اسکوچیچ در خصوص شانس بازیکنان لیگ برتری برای پوشیدن پیراهن تیم ملی گفت: سطح تیم ملی بالاتر از چیزی است که در لیگ وجود دارد، اگر بازیکنان لیگ برتری انتظارات را برآورده کنند چرا که نه؟ ۲ سال است که لیگ را بررسی می‌کنیم و امیدوارم جوانان خودشان را نشان دهند. اینکه بازیکنی بتواند خودش را به تیم ملی برساند به آنها و تلاششان بستگی دارد نه من.

سرمربی تیم ملی در خصوص برنامه‌ریزی برای صعود به مرحله بعد جام جهانی گفت: انتظارات بالایی از این تیم داریم، قرار نیست به صعود به جام جهانی کفایت کنیم. سعی کردم به بازیکنانم هم این موضوع را منتقل کنم.

وی افزود: متاسفانه عملکرد بازیکنان در لیگ برتر راضی کننده نبوده‌ است. نکته‌ای که می خواهم در خصوص مربیان و باشگاه‌ها بگویم، این است که مربیان بازیکنان را آماده تر کنند. این مستلزم ارتباط مستمر من و مربیان لیگ برتری است تا شرایط برای بازیکنان بهتر و بهتر شود.

اسکوچیچ در خصوص بقا روی نیمکت تیم ملی گفت: من به شایعات توجهی نمی‌کنم. با توجه به قراردادم با قدرت به کارم ادامه می دهم. خوشحالم که بعد از ۲ سال مجالی برای منتقدان مهیا شد تا حرف‌هایشان را بزنند. آمار ما و تعداد بردهای ما، عملکردمان را نشان می‌دهد و به این مسائل حاشیه‌ای پرداختن خنده دار است و به آنها فکر نمی‌کنم. جا دارد تشکر کنم از کسانی که توقع دارند هر بازی که تیم ملی به زمین می‌رود، برنده از زمین خارج شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    20 1
    منتقدان اسکوچیچ دیگر باید ماست ها را کیسه کنند و فقط حرص بخورند که نانشان آجر شد !!!!!!! البته این منتقدان اسکوچیچ همان منتقدان ناصر حجازی ها و علی کریمی ها و فردوسی پور ها هستند و همان طرفداران قلعه نوعی ها و علی پروین ها و مایلی کهن ها هستند.
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    6 1
    کسب رتبه اول ایران در رتبه بندی نهایی جدول آسیا و اُقیانوسیه : 1- ایران 25 امتیاز 2- کره 23 امتیاز 3- ژاپن 22 امتیاز 4 - عربستان 20 امتیاز 5- استرالیا 15 امتیاز . یعنی حتی اگر قرار بود فقط یک تیم از دو قاره ی آسیا و اُقیانوسیه بره جام جهانی ، ایران بود به لطف اسکوچیچ
  • نام آشنا IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    5 1
    جناب اسکوچیچ : برای اینکه دهان مخالفان بی منطق خودتان را " گاه کل " بگیری سعی کنید هر طور شده به دور دوم صعود کنید. این مهم با انجام مسابقات تدارکاتی جدی با تیمهای سید یک و شگفتی سارز دور از دسترس نیست. در ضمن دومساوی و یک برد در دور مقدماتی هم ممکن است ما را به دور دوم برساند.
    • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
      2 1
      درود. البته در تاریخ جام جهانی نمونه هایی داشتیم که موفق شده اند با یک برد و یک مساوی و یک باخت ( یعنی 4 امتیاز) از گروه صعود کنند. مثلا یک بار یادمه ایتالیا با 4 امتیاز صعود کرد!
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    2 1
    زنده باد دراگان قهرمان که بدون حتی یک بازی تدارکاتی تبم نصفه نیمه را صدر نشین کرد. شجاعت او در بازی دادن به بازیکنان بی تجربه در پستهای جدید بدون هیچ بازی تدارکاتی عالی است. حالا دلال‌ها و حسودان بروند عزا بگیرند
  • GB ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 0
    همون حرفهای کیروش در مورد تدارکات و لیگ ضعیف ما را در لفافه و با سیاستمداری بیان کرده! لیگ ما با این روش بازیکن سازی هیچ به درد نمی خوره، باید طرحی نو دراندازیم.
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    0 0
    خدا رو شکر این دلال دوزاری هم زبون باز کرد
  • محمدی IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    1 0
    آقای اسکوچیچ حسادت بعضی مربیان بدون تیم را به حساب همه ملت ایران نگذار ما از تو حمایت میکنیم . افرادی مثل دایی و نوچه هاش مثل براتی و اشجاری قبل از بازیهای حساس با مصاحبه های تخریبی قصد بهم ریختن تمرکز شما رو داشتند ولی الحمدله روسیاه شدن .
  • سجادی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    2 0
    مواظب باش وارد بازیهای حاشیه سازانی مثل دایی و مزدورانش نظیر براتی نشی فقط کارتو بکن . اونها میخوان تمرکزت رو بهم بریزن . الحمدله ما صعود کردیم واول هم شدیم . بد خواهان و سنگ اندازان هم نتونستند کاری بکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس