کد خبر 1356739
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی روزمرّگی های یک محیط‌بان فیلمی از مزاحمت گردشگرنماهای ناآگاه و بی فرهنگ برای لاک پشت ماده پوزه عقابی در هنگام تخم گذاری در جزیره قشم استان هرمزگان را منتشر کرد. 

( لاک پشت پوزه عقابی جز گونه های لیست قرمز IUCN)

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • وطن پرست DE ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    11 2
    گردشگر نما چیه؟ خب گردشگر هستن ولی بی فرهنگ. این کار اقای ضرغامی هست که فرهنگ گردشگری رو رواج بده.
  • رهگذر IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    8 0
    گردشگران خوبی امسال به قشم اومدن.اکثرا خیلی مراقب بودن که نه از ماسک استفاده کنن نه حجاب!!!!!
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    10 0
    هنوز جای شکرش باقیه که لاکپشته را برای یادگاری با خودشون بر نداشتن ببرند. یه بار رفته بودیم غار علیصدر، ببخشید اینطور میگم ولی یه دختر جوونی یه چشم و ابرو به یکی از این راهنماهای جوان غار نشون داد، وقت بیرون رفتن دیدیم که طرف یه تیکه از قندیل های غار را کنده و داره میده به دختره!! با این اوصاف نمیدونم غار علیصدر تا چه مدت دیگه غار علیصدر می مونه و تبدیل به چیزی شبیه معدن زغال سنگ میشه
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    12 2
    تا به حال اوضاع محیط زیست مناسب نبوده و علیرعم فرهنگ احترام و بزرگداشت محیط زیست در اسلام و فرهنگ ایرانی متاسفانه ضعف اساسی در این زمینه وجود داشته است. در دولت جدیو هم با انتخاب بسیار اشتباه وزیر میراث فرهنگی و ریاست محیط زیست نه تنها کمکی در خصوص ارتقای فرهنگ محیط زیست نمی کند، جتی دوستداران محیط زیست از این بابت نگران هستند.
    • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      8 1
      در اسلام انقدر به رعایت حقوق حیوانات توصیه شده که حتی بشر امروز هم به ذهنش نمی رسد. مثلا حضرت علی خطاب به کارگزارش در چگونگی رفتار با حیوانها حتی به رعایت عدالت در میزان بار زدن به حیوانات یک کاروان هم تاکید داشته و قس علی هذا.
  • محمد IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    10 0
    امسال به حول قوه الهی عید د شهر همدان برقرار بود. اما گردشگران هم خیلی خوب نقش داشتند وشهر را پر کردند. بی حجابی غوغا می کردو وقتی تذکر داده می شد گستاخی غوغا می کرد. وگساخی سرمایه بی فرهنگی شده بود. مردم همدان از بی حجابی بیزارند. همدان را مرکز بی حجابی قرار ندهید . گردشگران به همدان خوش آمدند. امااز بی حجابان شاکی هستیم
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      1 0
      نگران باش که دو روز دیگه کسی را بخاطر اعتراض به بی حجابی توبیخ و بازداشت نکنند!! آخه ممکنه یک نهاد منحط غربی دیگری ما رو تعلیق کنه!!!
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    3 0
    باید آن راهنما را به جای قندیل در همان نقطه آویزان کرد.
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    6 0
    سلام مقصر اون محیطبان یا نگهبانه که معلوم نیست بابت چی این مردم رو به محیط تخم گذاری این حیوانات راه داده بعدم که دیده اوضاع خرابه داره تهدید میکنه که دیگه راهتون نمیدم و یا الان چراغ روخاموش میکنم!!؟
  • آشنا IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    4 1
    یارو با یک من سیبیل وبازوهای کلفت کرده جوری ناموسش رو آورده بود بیرون باور کن روی سیب زمینی رو سفید کرده بود از بیغیرتی!!؟ باور کن خروس از بعضی از مردها غیرتش بیشتره! الان یه سری بیغیرت هم که جرات ندارن جلوی ناموسشون رو بگیرن یا شایدم خودشون دوست دارن که ناموسشون رو ارائه کنن به دیگران وو روی خوک رو سفیدکردن سریعا پست میذارن به کسی ربط نداره که طرف چجوری میادبیرون!!؟ کسی نیست بگه مردک وقتی تو قانون رو میذاری زیر پا ومیگی به کسی ربطی ندارهنداره یکی هم میاد یه دستی به ناموست میرسونه میگه به کسی ربطی نداره!!!؟ البته اگه بی غیرتی بهت اجازه بده درک داشته باشی. به خودت فشار نیار برو جلوی نمایش عمومی ناموست رو بگیر. بعید میدونم مشرق این رو که نوشتم بذاره.بای

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس