همراه اول با اهدای مبلغ ریالی معادل امتیازات مشترکان شرکت‌کننده در پویش حمایت از کودکان مبتلا به سرطان به موسسه محک، سال جدید را آغاز کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، باشگاه مشتریان همراه اول از اواخر آبان تا پایان اسفند 1400 پویش «حمایت از کودکان مبتلا به سرطان» را اجرا و زمینه مشارکت تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود را در این طرح خیرخواهانه فراهم کرد.

اپراتور اول تلفن همراه کشور این طرح حامیانه را با همکاری موسسه خیریه محک و با هدف کاهش نگرانی پدران و مادران دارای فرزند مبتلا به سرطان به اجرا درآورد تا هیچ خانواده ای در مسیر درمان فرزند خود تنها  نباشد.

طی شادمانه تر فرآیند درمان کودکان مبتلا به سرطان و تغییر آرزوهای آنان از «بودن یا نبودن» به «چگونه زیستن در آینده» نیز از جمله دیگر اهداف این پویش با مشارکت تمامی مشترکان عنوان شده است.

تمامی مشترکان همراه اولی در بازه زمانی اجرای این طرح (25 آبان تا 29 اسفند 1400) می توانستند به آسانی و بدون پرداخت وجه نقد، با استفاده از امتیازهای باشگاه مشتریان اپراتور اول در این کار خیر سهیم شوند.

بر اساس این گزارش، تنها کافی بود که مشترکان از طریق «اپلیکیشن همراه من» به بخش نیکوکاری باشگاه مشتریان مراجعه و با مصرف امتیازات خود در این طرح نیکوکاری مشارکت کنند.

هدف ترسیم شده برای این پویش مشارکتی، مبلغ یک میلیارد ریال بود که با مشارکت مشترکان همراه اول به ثمر نشست و معادل ریالی امتیازهایی که اعضای باشگاه مشتریان همراه اول برای مشارکت در این طرح نیکوکاری مصرف کرده بودند به موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان (محک) اهداء شد.

تمامی مشترکان همراه اول می توانند با دانلود اپلیکیشن «همراه من» و عضویت رایگان در آن، به صورت خودکار عضو «باشگاه فیروزه ای» شوند.

همراه اول پیش از این نیز در قالب اختصاص سامانه 8825 برای «جمع آوری کمک های مردمی برای ساخت مرکز جامع سرطان» و همچنین اهدای مبلغ حاصل از فعالسازی ماندگارترین آواهای انتظار زنده یاد مرتضی پاشایی (خواننده جوان کشورمان که به دلیل عارضه سرطان درگذشت) به مرکز جامع سرطان، از بیماران سرطانی حمایت کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس