کد خبر 1356845
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
ترافیک

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از یکطرفه شدن جاده چالوس به سمت کرج خبر داد و گفت: از امروز ساعت ۱۱ جاده چالوس به سمت کرج یک طرفه شده و تا اطلاع بعدی ادامه خواهد داشت.

به گزارش مشرق، امیر جاویدپور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: محدوده کرج-چالوس به منظور بار سنگین ترافیکی بازگشت مسافران نوروزی از استان‌های شمالی کشور یک طرفه شد.

وی با اشاره به اینکه با این تصمیم حرکت مسافران از جنوب به شمال ممنوع است، ادامه داد: این تصمیم با هماهنگی پلیس راه و به منظور کاهش بار ترافیکی جاده اتخاذ شده است.

جاوید پور در ادامه سفر خوشی را برای مسافران نوروزی آرزو کرد و از آنان درخواست کرد به منظور حفظ امنیت و آرامش خانواده، بازگشت به مقصد را به روزهای آخر موکول نکنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • بشار عبدالواحد IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    2 1
    به مسافرت می روید و پولتان را دور میریزید ؟ به یک فقیر کمک کنید سفر در سرتان بخورد
  • بشار عبدالواحد IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    2 1
    سفر می روید حجابتان درست باشد تا جهنمی نشوید انشاالله با توسل به عمر
  • بشار عبدالواحد IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    3 2
    به گفته مولوی محله ما مسافرت مکروه است و عذاب الهی را در پی دارد
  • پهلوانی IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    0 0
    یک طرفه کردن جاده چالوس سالهاستباعث آزار مردم روستاهای بخش آسارا شده پدر بزرگ من سه سال پیش به رحمت خدا رفت چون به دلیل یک طرفه بودن جاده نتونستیم به موقع کپسول اکسیژن رو بهشون برسونیم از این دست اتفاقات توی روستاهای اطراف جاده چالوس زیاد افتاده تا عمر دارم استانداری وپلیس راه وهر کسی که بخاطر خوشگذرانی دائمی ی‌ ع ه عیاش دستور یک طرفه شدن این جاده رو میدن نفرین می کنم.مطمئن باشید که ناله ونفرین خیلی ها پشت سرتونه چون همیشخ بخاطر یک عده پولدار بی درد مردم این روستاها زجر میکشن قطعا خدا از تقصیراتتون نخواهد گذشت
  • IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    0 0
    مگر جاده ای مونده که یک طرفه بشود !
  • علی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    0 0
    چرا دیگران باید تاوان گشت و گذار عده ای را بدهند بگذارید در ترافیک بمانند تا برایشان درس شود هر که را طاووس خواهد جور هندوستان کشد این عدالت است که حق دیگران را پایمال کنید انوقت برای بنزین دم از عدالت می زنید تف تو گور پدر و مادر هر چه خائن به این ملت و مملکت است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس