کد خبر 1356928
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
«موقعیت مهدی» یک تنه بار گیشه را به دوش می‌کشد

با حضور بیش از ۱۵۰ هزار مخاطب در سینماهای سراسر کشور، فروش فیلم «موقعیت مهدی» در شهرستان‌ها به میزان فروش فیلم در استان تهران رسید و جمعا از ۵ میلیارد تومان عبور کرد.

به گزارش مشرق، با نزدیک شدن به پایان تعطیلات نوروز، فیلم سینمایی موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی فر و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد با استقبال بیش از ۱۵۰ هزارنفر از مخاطب در سینماها و شهرهای فاقد سینما، از فروش ۵ میلیارد تومان عبور کرد.

در روزهای اخیر و همزمان با تمجید رهبر معظم انقلاب، شاهد افزایش فروش و استقبال از این فیلم سینمایی در سینماهای سراسر کشور بودیم؛ تا جایی که روز گذشته سه شنبه ۹ فروردین، با ۷۰۰ میلیون تومان فروش روزانه، موقعیت مهدی پرفروش‌ترین روز اکران خود را سپری کرد.

نکته قابل توجه در اکران این فیلم سینمایی، سهم فروش برابر آن در استان تهران و شهرستان‌ها است.

سهم فروش موقعیت مهدی در استان تهران ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان و در شهرستان ها ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان بوده که کمتر فیلمی تاکنون توانسته این سهم فروش برابر در تهران و شهرستان ها را تجربه کند.

فیلم سینمایی موقعیت مهدی تولید مرکز سیمافیلم و روایت فتح بوده که روایتی متفاوت از زندگی شهید مهدی باکری را به تصویر می‌کشد.

هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا و روح‌الله زمانی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    7 25
    معلوم شد که هادی حجازی فر آدم حسابیه. مثل خیلی از کارگردان ها ... نیست.
  • علی خان IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    11 18
    بچه خوی است ، وقتی به دکه روزنامه فروشی استادشهریار در مرکز خوی ،می اومد من دیده بودمش خیلی ساده و خاکی است و با هیچ کسی کاری نداره ،، بی حاشیه مانند ی فرد معمولی ، مردم خوی شهرت پرست نیستن ،خصوصیات مردم اصیل خوی همین خاکی بودن است .
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    3 0
    آقای رئیسی فیلم بساز سریال بساز شاهنامه رو بساز تاریخ شیعه رو بساز آقای ریئسی رسانه های ترکیه و عربستان دارند جوانان ما رو خفه میکنند.‌آقای رئیسی دل به صدا سیما نبند.
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    10 1
    150 هزار تماشاچی بالای 5 میلیارد فروش داشته ؟ مگر بلیط 40 هزار تومنه ؟!!!!! ونزوئلا لنگ انداخته پیش تورمی که ما داریم
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    0 0
    یعنی واقعن مخاطب رو احمق فرض میکنید؟؟ مطمینا فیلم خوبیه ولی این که بگی به تنهایی دروغ به مخاطب هست. چون فیلم سگ بند مهران احمدی فروشش بیشتر از‌موقعیت مهدی هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس