کد خبر 1356953
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
وزیر کشور از شهرک رجایی مشهد دیدن کرد

احمد وحیدی، وزیر کشور در جریان سفر هیات دولت به خراسان رضوی، عصر چهارشنبه از برخی مناطق شهرک شهید رجایی واقع در حاشیه شهر مشهد دیدن کرد.

به گزارش مشرق، وزیر کشور با حضور در قرارگاه عملیاتی امنیتی سردار شهید سلیمانی واقع در شهرک شهید رجایی مشهد در جریان امور این مرکز و فعالیت آن در زمینه رسیدگی به مفاسد اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده قرارگاه عملیاتی امنیتی شهید سلیمانی شهرک شهید رجایی نیز در حاشیه این بازدید گفت: وجود اتباع بیگانه فاقد هویت، بزرگترین مشکل این منطقه است که خود عامل بروز بسیاری از آسیبهای اجتماعی و مفاسد اخلاقی است.

مجتبی فرزانه افزود: در چهار سال اخیر با همکاری بسیج و نیروی انتظامی ۴۰۰ باب منزل مسکونی به جرم فروش مواد مخدر در این منطقه پلمب و بیش از ۴۰۰ خودرو و موتور سرقتی توسط بسیج پیدا شده است.

وی مبارزه با فروش مواد مخدر و مشروبات الکلی را از دیگر اقدامات نیروهای بسیج این قرارگاه در شهرک شهید رجایی برشمرد و گفت: جمع آوری معتادان متجاهر در این شهرک از جمله مهمترین اقداماتی بوده که طی چند سال اخیر انجام شده است و این آسیب دیدگان اجتماعی روانه کمپ های ترک اعتیاد شده‌اند.

وی وجود تنها یک کلانتری در این منطقه را، با توجه به حجم آسیبهای اجتماعی و معضلات این شهرک کم دانست و خواستار افزایش امکانات عملیاتی برای مقابله با آسیبهای اجتماعی شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی امنیتی شهید سلیمانی شهرک شهید رجایی گفت: شهرک شهید رجایی بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و با یک کلانتری نمی‌توان با تمام مشکلات و معضلات منطقه مقابله کرد.

شهرک رجایی ۲۸ پایگاه عملیاتی و ۲ مسجد دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    0 1
    درست میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس