کد خبر 1357557
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
واکنش مصر به آتش بس دو ماهه در یمن

مصر به طرح نماینده سازمان ملل در امور یمن درباره تعلیق عملیات نظامی به مدت دوماه در یمن و اجازه ورود به کشتی های حامل غذا و سوخت به بندر الحدیده و بازگشایی محدود فرودگاه صنعا واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، مصر به طرح نماینده سازمان ملل در امور یمن درباره تعلیق عملیات نظامی به مدت دوماه در یمن و اجازه ورود به کشتی های حامل غذا و سوخت به بندر الحدیده و بازگشایی محدود فرودگاه صنعا واکنش نشان داد.

وزارت خارجه مصر در بیانیه ای ضمن استقبال از این آتش بس اعلام کرد: مصر امیدوار است که این آتش‌بس موقت به حل و فصل کامل بحران یمن منجر شود.

در این بیانیه تأکید شده است که مصر از تلاش‌ها برای حل سیاسی بحران یمن بر اساس قطعنامه‌های شورای امنیت و طرح کشورهای شورای همکاری خلیج فارس از جمله نشست مشورتی جاری در ریاض استقبال می‌کند.

وزارت خارجه مصر تاکید کرد که حل و فصل نزاع در یمن باید با حفاظت از یکپارچگی و استقلال و امنیت و ثبات و رفاه در این کشور همراه باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    0 0
    شماهارا کم داشتن ک واکنش و نظر بدین ۸ سال با بمباران و کشتن مردم بیگناه یمن از پیر و جوان زن و کودک و تخریب زیر ساخت ها الان دم از حفاظت یکپارچگی و استقلال و امنیت و ثبات و رفاه در این کشور صحبت می‌کنید!!!!!
  • عبدالله مومن IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    0 0
    تمام کشورهای عربی ای که همکار و دست اندرکار جنایات آل وحوش در یمن اند. هرگز نمی توانند از صلح دم بزنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس