کد خبر 1357725
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
فرانسه مشتری گاز آمریکا شد

طبق گزارش ها، دولت فرانسه در حال برنامه ریزی برای ساخت تاسیسات شناور برای دریافت LNG آمریکایی است.

به گزارش مشرق، مقامات فرانسوی در حال بررسی پیشنهادهایی برای ساخت پایانه شناور گاز طبیعی مایع (LNG) در بندر لوهاور هستند.

بیشتر بخوانید:

آمریکا تجهیزات حملات شیمیایی و بیولوژیک به اوکراین می‌دهد

روزنامه اقتصادی لیزیکو (لزکو) چاپ پاریس گزارش داد که مقامات فرانسوی برای راه اندازی این پایانه LNG در حال مذاکره با شرکت انرژی توتال هستند به همین دلیل انتظار می‌رود این شرکت

به شبکه‌هایی که توسط شرکت فرانسوی انژی اداره می‌شود خدمات رسانی داشته باشد.

انتظار می‌رود با افتتاح این پروژه وابستگی فرانسوی‌ها به گاز طبیعی روسیه کاهش یابد، با این حال واردات این کشور از دیگر کشورها به طور معمول افزایش خواهد یافت.

عملیات نظامی روسیه در اوکراین باعث شد اتحادیه اروپا از اقدامات آمریکا برای اعمال تحریم‌ها علیه مسکو پیروی کند. به عنوان بخشی از دستور کار تحریم‌ها، اعضای این اتحادیه در حال تلاش برای محدود کردن عرضه گاز طبیعی روسیه هستند چون این امر بحران بازار انرژی را تشدید کرده و در طول شیوع کووید به منطقه اروپا ضربات اقتصادی سهمگینی وارد کرده است.

روز جمعه، واشنگتن و بروکسل (مرکز اتحادیه اروپا) اعلام کردند که ایالات متحده در سال ۲۰۲۲ حدود ۱۵ میلیارد متر مکعب LNG به اتحادیه اروپا عرضه خواهد کرد تا به این اتحادیه کمک کند تا از واردات انرژی روسیه جلوگیری کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    0 0
    آمریکا ؛ گاوهای بولوند چشم آبی شیرده پرورش می دهد ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار(سیاست تحریک حداکثری)؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. با افزایش سرسام آور نفت ؛ از یک سو ؛ اقتصاد چین را مهار می کند و از سوی دیگر؛ مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: 1ـــ روسیه را با تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه ای و بحران های سیاسی مهار زده و به سقوط بکشاند . و 2ـــ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بار؛ بولوند چشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. از نتایج بدیهی این آتش افروزی آمریکایی : 1- فرار سرمایه های اروپایی به آمریکا 2- فرار مغزهای اروپایی به آمریکا 3- فرار سایر نخبگان (هنری ؛ ورزشی و..... ) اروپایی به آمریکا می باشد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ به جای اسکار ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم» به خاطر بیآوریم: آمریکایی ها ؛ به کابوی Cowboy معروفند. کابوی یعنی گاوچران یعنی: متخصص شناسایی ، به دام انداختن ؛ رام سازی و پرورش گاو وحشی .
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
      0 0
      خسته نشدی از copy و past کردن این متن
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    0 0
    اقتصاد زبان خودش را دارد . گاز و نفت ارزان تر ، مشتری خودش را دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس