سجادی برای توضیح درباره حواشی پیش آمده در مشهد به کمیسیون فرهنگی مجلس می‌آید

وزیر ورزش و جوانان برای ارائه توضیحات درباره حواشی و مسائل پیش آمده در حاشیه بازی فوتبال بین ایران و لبنان در مشهد فردا به کمیسیون فرهنگی مجلس می‌آید.

به گزارش مشرق، در جلسه امروز (۱۵ فروردین) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، عملکرد این کمیسیون در سال ۱۴۰۰ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و درباره اولویت های کمیسیون در سال ۱۴۰۱ بحث و تبادل نظر شد که اولویت های کمیسیون برای سال جاری در جلسات آینده اعلام خواهد شد.

«احمد راستینه» نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام این خبر افزود: همچنین بناست تا در جلسه فردای کمیسیون، تقاضای تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس این فدراسیون مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: چنانچه کمیسیون توضیحات وزیر و رئیس فدراسیون سوارکاری را قانع‌کننده نداند، گزارش تحقیق و تفحص برای رای گیری به صحن مجلس ارائه خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: با توجه به حواشی و مسائل پیش آمده در حاشیه بازی فوتبال بین دو تیم ایران و لبنان در مشهد، وزیر ورزش و جوانان و سرپرست فدراسیون فوتبال برای توضیح درباره این مسائل فردا در کمیسیون فرهنگی مجلس حاضر خواهند شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    3 0
    اینا همش الکیه
  • حیدری IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 0
    آره بابا برو یه جور سرو ته قضيه رو هم بیار
  • سید فروزان CH ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 0
    آنچه مشخص است برنامه ای از پیش طراحی شده بوده از ناحیه کسانی که بشدت شروع به انتقاد از دولت نمودهاند ، پیدا کردن آن شخصی که با پلاکارد از پیش آماده شده عکس و پخش نموده ،کلید این آشوب خواهد بود ، ضمن اینکه تصفیه بسیاری از مدیران نالایق دوران روحانی هنوز انجام نشده و تا زمانی که پاکسازی کلی انجام نشود باید منتظر اتفاقات باشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس