کد خبر 1360317
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
سیلی ویل اسمیت 10 سال برایش آب خورد!

ویل اسمیت هنرپیشه رنگین پوست هالیوودی که به مجری مراسم امسال اسکار سیلی زد به مدت ده سال از حضور در این رویداد و آکادمی اسکار محروم شد.

به گزارش مشرق، ویل اسمیت هنرپیشه رنگین پوست هالیوودی که به مجری مراسم امسال اسکار سیلی زد به مدت ده سال از حضور در این رویداد محروم شد.

هیات رئیسه آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار صبح جمعه برای بحث در مورد عواقب سیلی ویل اسمیت هنرپیشه به کریس راک مجری برنامه در جریان پخش تلویزیونی اسکار نود و چهارم، تشکیل جلسه داد و رای به محرومیت اسمیت از همه رویدادهای آکادمی از جمله اسکار به مدت ۱۰ سال داد.

اسمیت که هفته گذشته از آکادمی استعفا داد، بلافاصله در بیانیه‌ای پاسخ داد و گفت: «من تصمیم آکادمی را می‌پذیرم و به آن احترام می‌گذارم.»

در بیانیه آکادمی آمده است:
«اسکار ۹۴ قرار بود جشنی برای افراد زیادی در جامعه ما باشد که در سال گذشته کارهای باورنکردنی انجام داده‌اند. با این حال، آن لحظات تحت‌الشعاع رفتار غیرقابل قبول و مضری قرار گرفت که ما شاهد نمایش آقای اسمیت روی صحنه بودیم.

در طول پخش تلویزیونی، ما به اندازه کافی شرایط محل برگزاری را مدیریت نکردیم. به همین دلیل پوزش می‌طلبیم. این فرصتی برای ما بود تا نمونه‌ای برای مهمانان، بینندگان و خانواده آکادمی خود در سرتاسر جهان باشیم و ما کوتاه آمدیم زیرا برای اتفاقاتی اینچنین بی‌سابقه آماده نبودیم.

هیات رئیسه جلسه‌ای تشکیل داد تا علاوه بر پذیرش استعفای وی، درباره بهترین واکنش به اقدامات ویل اسمیت در مراسم اسکار نیز بحث کند. این هیات تصمیم گرفت که برای یک دوره ۱۰ ساله از ۸ آوریل ۲۰۲۲، آقای اسمیت مجاز به شرکت در هیچ رویداد یا برنامه آکادمی، به صورت حضوری یا مجازی، نه تنها محدود به جوایز اسکار، باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    3 1
    امیدواریم اینجا هم خانم داور جشنواره فیلم فجر که اظهار نظر بی ربط درخصوص حجاب کرد، با چنین احکامی متنبه شود.
  • GB ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    3 0
    «رنگین پوست» یعنی چی؟ یعنی اصل سفیدپوستان هستند و بقیه رنگین پوست؟ هر چی رسانه های غربی گفتند شما باید تکرار کنید؟! شده حکایت «روشندلان»!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس