کد خبر 1360632
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
بوندس‌لیگا| بایرن مونیخ با یک پیروزی سخت به قهرمانی نزدیک‌تر شد

باواریایی‌ها با گلی دیرهنگام موفق به کسب هر سه امتیاز مصاف خانگی‌شان با تیم آگزبورگ شدند.

به گزارش مشرق، در آغاز دومین روز از هفته بیست‌ونهم بوندس‌لیگای آلمان، امروز (شنبه) ۴ بازی همزمان از ساعت ۱۸ به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین بازی بایرن مونیخ صدرنشین جدول و مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در ورزشگاه خانگی‌اش آلیانتس آره‌نا با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۸۲ از روی نقطه پنالتی تنها گل این بازی را برای باواریایی‌ها به ثمر رساند. بایرن‌مونیخ با این نتیجه ۶۹ امتیازی شد و فاصله خود با بوروسیا دورتموند رده دومی که دیشب مقابل اشتوتگارت به پیروزی رسیده بود را دوباره به ۹ امتیاز افزایش داد. این در حالیست که تنها ۵ هفته دیگر به پایان فصل جاری بوندس‌لیگا باقیست.

همزمان با این بازی تیم ولفسبورگ میهمان خود آرمینیا بیلفلد را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد. لوکاس انمچا در دقایق ۱۱ و ۳۸، ماکسیمیلیان آرنولد در دقیقه ۴۸ و مکس کروس در دقیقه ۴۸ گل‌های گرگ‌ها را در این بازی به ثمر رساند تا این تیم با کسب دهمین برد فصل خود ۳۴ امتیازی شد و به رده سیزدهم صعود کرد.

در سایر بازی‌های امروز بوندس لیگا نتایج زیر رقم خورد:

گروتر فورث صفر - مونشن‌گلادباخ ۲
کلن ۳ - ماینتس ۲

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت ۲۱ به وقت تهران در دربی پایتخت هرتابرلین میزبان یونیون برلین خواهد بود.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا پس از بایرن مونیخ ۶۹ امتیازی و دورتموند ۶۰ امتیازی، بایرلورکوزن ۵۱ امتیازی در رده سوم قرار دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس