کد خبر 1360764
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲
تلویزیون رژیم صهیونیستی: از حملات راکتی غزه هراس داریم

تلویزیون رژیم صهیونستی از هراس این رژیم نسبت به احتمال حملات راکتی از سمت غزه با هدف دفاع از جنین خبر داد.

به گزارش مشرق، «داوود شهاب» مسئول اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه شنبه در گفت‌وگو با شبکه المیادین عملیات‌های استشهادی پیاپی اخیر در عمق سرزمین‌های اشغالی را نشانه  عمق بن بست موجودیتی رژیم صهیونیستی دانست.

وی تاکید کرد: قدرت امنیتی و بازدارندگی اسرائیل فرسوده شده و دشمن قادر به حفاظت از عمق خود نیست.

این مقام جهاد اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بار دیگر در ترمیم چهره شکست خورده خود ناکام ماند، گفت: مقاومت با ضرباتی که در عمق رژیم صهیونیستی وارد کرد، غرور این رژیم درباره قدرت خود را در هم شکست.

شهاب مقاومت را نماد واقعی ملت فلسطین در غزه، کرانه باختری، قدس و سرزمین‌های اشغالی سال ۱۹۴۸ خواند و گفت: عملیات‌های اخیر مقاومت نشانه تجربیات بالای آن و شکست نظام هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی است.

او افزود: بازگشت عملیات استشهادی در عمق سرزمین‌های اشغالی نشانه‌ای بسیار مهم است و ثابت می‌کند که پاسخ به هر تجاوزی محدود به مکانی مشخص نیست.

نظامیان رژیم صهیونیستی ظهر روز شنبه با حمله به اردوگاه جنین قصد بازداشت پدر عامل عملیات استشهادی روز پنجشنبه در تل‌آویو را داشتند که با شهادت یک مبارز فلسطینی اهل این منطقه همراه شد.

شامگاه پنجشنبه، منابع فلسطینی از انجام موفقیت‌آمیز یک عملیات استشهادی در خیابان «دزنگوف»، یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های تل‌آویو، خبر دادند. در پی این عملیات 9 صهیونیست زخمی شدند و سه نفر دیگر کشته شدند.

این چهارمین عملیات شهادت‌طلبانه در فلسطین اشغالی در حدود یک ماه اخیر بود. در همین حال منابع رسانه‌ای از برنامه‌ریزی رژیم صهیونیستی برای حمله به اردوگاه جنین به بهانه هدف قرار دادن اتاق عملیات مشترک مقاومت فلسطین در این اردوگاه، خبر دادند.

شائول موفاز، رئیس سابق ستاد ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی هم شامگاه شنبه به کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: ارتش اسرائیل باید به سمت حمله به جنین حرکت کند و چاره‌ای جز تغییر واقعیت در آنجا ندارد.

او افزود: بازدارندگی اسرائیل در جنین وجود ندارد و تشکیلات خودگردان فلسطین در آنجا موفق به گسترش سلطه خود نشده است.

در همین زمینه، آلون بن دیوید، یک مفسر نظامی کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: تمرکز بر جنین برای منزوی کردن آن، مختل کردن خروج مهاجمان(نیروهای مقاومت) از آنجا و بازداشت شمار بیش‌تری از جوانان آنجاست.

او افزود: در عین حال این اعتقاد وجود دارد که ورود به جنین می‌تواند با کشته‌ها از بین نظامیان اسرائیلی همراه باشد؛ علاوه بر اینکه دامنه این درگیری‌ها می تواند به غزه هم کشیده شود از همین رو چشم ها به سمت جنوب هم دوخته شده از بین اینکه موشک‌هایی از آنجا شلیک شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس