کد خبر 1361071
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
خودرو ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان گران شد

فعالان بازار کاهش عرضه خودرو توسط خودروسازان را به همراه بلاتکلیفی در واردات خودرو عامل به هم ریختگی بازار می دانند.

به گزارش مشرق، بازار امروز خرید و فروش خودرو نسبت به هفته گذشته شاهد افزایش قیمت ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومانی در انواع محصولات داخلی بود، فعالان بازار کاهش عرضه خودرو توسط خودروسازان را به همراه بلاتکلیفی در واردات خودرو عامل به همریختگی بازار می دانند. در حال حاضر با وجود رکود در معاملات تقاضا بیش از عرضه است و همین امر روند افزایشی را در قیمت خودروهای مدل ۱۴۰۱ به وجود آورده است.

در حال حاضر پراید  ۱۱۱ در بازار ۱۹۰ تا ۱۹۱ میلیون تومان فروخته می شود. کوئیک دنده ای نیز با قیمت ۲۲۶ میلیون تومان به فروش می رسد.

برهمین اساس سمند ال ایکس از ۲۶۳ میلیون تومان با قیمت ۲۷۸ میلیون تومان، پژو پارس از ۲۹۷ میلیون تومان با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ دو از ۲۷۷ میلیون با قیمت ۲۸۲ میلیون تومان و تیبا دو به قیمت ۱۸۸ میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

علاوه براین پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز با قیمت ۳۲۵ میلیون تومان، تیبا پلاس ۱۹۵ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۵۴۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

در بازار امروز پژو ۴۰۵ جی ال ایکس با قیمت ۲۷۰ میلیون تومان، سمند EF۷ با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان و رانا پلاس با قیمت ۲۸۹ میلیون تومان فروخته می شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • فاطمه IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    11 9
    انقدر در مورد برجام کوتاهی کنید که این مملکت رو به ورشکستگی برسونید
    • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
      7 4
      نه جونم ارتباطی به برجام نداره ... مگه زمانی که توی تحریم اوباما مقداری از پولای ایران برگشت تفاوتی توی قیمتا دیدی؟گرونترم شد.توی این مملکت کسی از گرون شدن ضربه نمیخوره اتفاقن کسیکه جنس داره از گرونتر شدنش پولدار ترم میشه ... فقط یه قشر ضرر میکنه اونم اون قشری که پول نداره یا پولش به ریاله ... مثل مستاجرا ... خیلی از مردم موافق گرونی هستن ... مخصوصا اوناییکه ملک وو ماشین دارن یا کارشون معاملات یا واسطه گریه ... بدبخت اون کارگره
    • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
      2 6
      تو هم يکي از اون حقه بازهاي ليبرال هستي که از هر نمدي به دنبال ساخت کلاه سياسي برا خودتي
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    4 0
    بازم دست استکبار جهانی تو کار هست قطع به یقین که دلال های خود را در سطح کشور گسترش داده و خودروهای فول آپشنی که توسط ایران خودرو و سایپا که واسطه هستند برای هرچه زود رسیدن مردم ایران به خدا را به فروش برسانند
  • ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    8 0
    لعنت خدا و رسولش بر مسئولینی که موجب این وضعیت شدند امیدوارم در قبر و قیامت و جهنم طعم واقعی فقر و تهی دستی و ذلت را بچشند . ما که ماشین نداریم چه زمانی میتوانیم یک ماشین بخریم ؟؟// امیدی برای مردم متوسط و فقیر نگذاشتید خدا ناامیدتان کند
  • ناشناس IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    8 2
    به به.. افزایش تورم..کوچکتر شدن سفره مردم..گرانی افسار گسیخته...کو شعارهای انقلابی و انتخاباتی؟
  • CA ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    3 0
    خدا رو شکر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس