کد خبر 1361222
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹
درخواست جالب هواداران پرسپولیس از مربی آلومینیوم

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: هواداران به ما می‌گفتند که مقابل استقلال هم اینگونه بازی کنید.

به گزارش مشرق، اشکان نامداری پس از پیروزی تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: آلومینیوم قبلاً هم نشان داده که یک مقدار راحت‌تر از سایر تیم‌ها پرسپولیس را شکست می‌دهد. این سومین برد ما مقابل پرسپولیس بود. بردن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اصلاً کار راحتی نیست. همه می‌دانند که این کار چقدر سخت است، اما بازیکنان ما امروز واقعاً عالی بودند. امیدوارم این روند در جام حذفی ادامه داشته باشد.

وی درخصوص عملکرد حسن پورحمیدی، عنوان کرد: به نظر من پورحمیدی یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران است و آینده درخشانی دارد. من با سنگربان‌های زیادی کار کرده‌ام، اما به فوتبال ایران این نوید را می‌دهم که یک دروازه‌بان خوب در راه تیم ملی است.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال آلومینیوم خاطرنشان کرد: تماشاگران به ما می‌گفتند که مقابل استقلال هم اینگونه بازی کنید. درمورد پورحمیدی هم باید بگویم که او از ناحیه کتف مصدوم است و در تمرینات هم با درد حاضر می‌شود و وقت آنچنانی تلف نکرد. با وی صحبت خواهم کرد که در آینده این حساسیت کم شود.

نامداری درخصوص پنالتی‌هایی که در این مسابقه اعلام شد، گفت: صحنه‌های پنالتی را ندیدم و قطعاً داور از همه ما نزدیک‌تر بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس